Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 20:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: hampepartiet
Dedikeret medlem

har brug for din mening:
http://www.hampenyt.dk/Hampepartiets%20problem.htm

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LOL!

Sguda altid noget at de selv er ved at finde ud af det...

Et af Hampepartiets problemer, er bl.a. at Tuxen er formand... han er vel nok jordens største tågehovede.

Ahh... jeg husker stadig udsendelser på Kanal København, hvor han ryger joints og smadrer legetøjs-politibiler med en hammer, kommenteret med seriøst dårlig engelsk...

MEGET seriøst!

Bravo, Hr. partiformand! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Så vist nok et klip engang, "The hemperor" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er da egentlig også et ret stort problem at et parti som stiller op til folketingsvalg, er dybt uenige om alt andet end lige legalisering af cannabis. Hvis det utænkelige skulle ske, at de kom i folketinget, ville de jo blive tvunget til at tage stilling til alt muligt derinde, og det kunne være ret morsomt hvis den ene halvdel af partiet stemmer i én retning, mens den anden halvdel stemmer i den anden.

Min holdning er at hampepartiets koncept i sig selv er useriøst.

-Barn

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
hmm, hjemmesiden er fyldt med stavefejl - og ikke for at provokere, men allerede her har jeg svært ved at forestille mig at det hele bliver til noget.

Jeg synes det er godt nok at I kæmper for at frigive planten, men hvis I skal stille op som et parti, så skal I tage stilling til alt muligt andet, og I vil derfor træde på jeres egen hale.

Derfor: Drop det, og lav en organisation af en eller anden protest-art, som står og whiner hver weekend foran et sted med masser af politikere, indtil de frigiver det vi vil have. Så melder jeg mig sgu ind!

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Tuxen er en nar så det sagt men selve idiologien at hamp skal frigives burde være sket for længst uanset politisk eller religøs overbevisning er selv for en legalisering 100% men vil da til hver en tid foretrække at statsministeren leger med æg frem for små politi biler [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Well, godt nok smadrede han dem med en hammer... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men alligevel... manden ville komme langt længere (dvs. blive taget seriøst), hvis han f.eks. tog et jakkesæt på, i stedet for den lamme hampeblads-halskæde han plejer at rende rundt med.

Og self. skal de da have flere parti-punkter, det holder jo ingen steder...

Forestil jer, at det faktisk lykkedes dem at komme ind i folketinget, og få hash legaliseret... så ville de bare stå bagefter og klø sig i røven - "øhh.. nåh, hvad gør vi så nu?"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tuxen er desværre ikke så heldig i sin måde at føre sig frem,det må man vist kalde et faktum.

Jeg kan huske ham inde fra Istedgade,da han havde en shop med Hampefrø osv.Manden brænder virklig for sagen,han skal bare holdes i en ret kort snor.

Jeg kan også huske de sene shows på KBH kanal.De var noget af det mest kaotiske jeg mindes at have kastet min uskyldighed på. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

er tuxen egentligt på boardet, eller på dcf?

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Forestil jer, at det faktisk lykkedes dem at komme ind i folketinget, og få hash legaliseret... så ville de bare stå bagefter og klø sig i røven - "øhh.. nåh, hvad gør vi så nu?"<HR></BLOCKQUOTE>

*ruller i kebab leende*

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
jeg kan stadig huske Fætter Funtex. det var fandme et underholdende program. de sad og diskuterede om de skulle ryge hash i rygepauserne eller om de skulle lade vær. hvis hash skal blive lovligt skal et parti gøre noget særiøst ud af deres politik på andre punkter end hash.

Junior medlem

Nu er det godt nok en gammel tråd, men jeg har først set den fornyligt, og har derfor besluttet mig for at svare igen på tiltale. Jeg går ud fra at i stadig mener det. (Hvis i har skiftet mening glæder det mig).

Det var da utrolig så upopulær man åbenbart er. :x Jeg kæmper for fri cannabis og jeg gør det så godt jeg kan. Jeg er ikke en strømlinet type i fint slips og skjorte og jeg tror aldrig jeg bliver det.
Jeg gør på min egen måde, som måske er lidt teater agtig, men sådan er det, jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal gøre det. Jeg synes selv jeg gør det på en god og retfærdig måde, og hvis i har bemærket det sviner jeg aldrig nogen til men prøver at køre en pæn stil.

Jeg er ikke fornærmet over hvad i skriver (kun lidt ihvertfald) jeg synes bare det er utroligt at man skal lægges for så meget had, når man prøver at gøre en forskel.

Det undrer mig at kritikken kommer fra jer der bruger bevidstheds udvidende stimulanser, i er jo også et marginaliseret folkefærd lige som vi cannabis nyderne er det. Jeg har aldrig talt ned til jer selvom jeg synes der er milevid forskel på cannabis og psykedeliske stimulanser.

I må selvfølgelig mene hvad i vil, men jeg spørger: Hvad er jeres bidrag til at få fri cannabis? Jeg er måske lidt syrlig nu, men jeg synes det er et relevant spørgsmål, for jeg prøver da trods alt at gøre noget.

Hvis i synes jeg er så dum og håbløs, synes jeg bare at i selv skal komme ind i kampen og slå et slag for fri cannabis, i er åbenbart meget bedre til det end mig, og ved hvordan det skal gøres. Vis hvad i selv kan. :roll:

Vedr. Hampepartiet så er det lavet i en tid hvor der slet ikke blev snakket om fri cannabis, så ideen var at det skulle fungere som et signal for at der kom debat om emnet. Jeg synes stadigvæk at Hampepartiets koncept er godt, men i dag er der jo heldigvis flere og flere partier der har taget partiets sag op.

Kort og godt: Jeg fortryder ikke hvad jeg har gjort (eller næsten ikke) for jeg ved ikke hvad jeg ellers skulle have gjort. OK jeg har så ikke fået skaffet fri cannabis, men jeg har fundet ud af at det er meget stærke kræfter der står bag det forbud, og de er meget svære at vælte. Det kender i sikkert selv, det er vel det samme som med jeres stimulanser.

:peace: Peace out...

Senest rettet af Klaus Trier Tuxen 19 okt 2016 21:24, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Kære Klaus Trier Tuxen.

Det virker som om du læser tråden som om det er en ny tråd. Der er dog tale om et emne som blev oprettet og kommenteret for 13 år siden.
Derfor er de fleste af ovenstående brugere ikke længere aktive, så det virker som en triviel debat at tage op? :)

Folk kan jo ændre holdning efter så lang tid.

Junior medlem

Det har du ret i, jeg håber sandelig også folk har ændret holdning siden. Grunden til jeg reagerer nu, er at jeg opdagede tråden da jeg for sjov sad og surfede på Hampepartiet. Og den lå ret højt i søgningen, derfor besluttede jeg mig til at svare på den, selvom det er 13 år for sent. Så har jeg da fået givet lidt igen. :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
No offensense men det at du svare på en 13 år gammel tråd understreger måske lidt nogen af deres pointer xD

Junior medlem

DEt synes jeg på ingen måde mit sene svar gør. Jeg har jo udtrykkeligt skrevet at jeg godt ved at det er en 13 år gammel tråd, men grunden tl jeg svarer nu er jeg opdagede den fornyligt da jeg vlle prøve at surfe på Hapepartiet, noget jeg ikke har gjort før, og så faldt jeg over den da den ligger rimeligt højt. (Prøv selv at søge for at se hvad jeg mener). Så tænkte jeg at når den er så højt oppe, kan folk se jeg har svaret, 13 år for sent ja, men givet igen på disse, efter min mening ret ondskabsfulde og perfide beskyldninger og udsagn, da tråden åbenbart ikke bliver fjernet selvom den er så gammel.

Hvis du ikke forstår det og mener jeg er lettere blæst på første etage, er det måske dig der har taget skade af diverse psykedeliske stimulanser. PS: Det er ikke sagt for at provokere dig, men jeg synes bare du lagde op til den lidt, selvom du sagde "No offense" i starten. Jeg håber det er ok.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Klaus Trier Tuxen skrev:
DEt synes jeg på ingen måde mit sene svar gør. Jeg har jo udtrykkeligt skrevet at jeg godt ved at det er en 13 år gammel tråd, men grunden tl jeg svarer nu er jeg opdagede den fornyligt da jeg vlle prøve at surfe på Hapepartiet, noget jeg ikke har gjort før, og så faldt jeg over den da den ligger rimeligt højt. (Prøv selv at søge for at se hvad jeg mener). Så tænkte jeg at når den er så højt oppe, kan folk se jeg har svaret, 13 år for sent ja, men givet igen på disse, efter min mening ret ondskabsfulde og perfide beskyldninger og udsagn, da tråden åbenbart ikke bliver fjernet selvom den er så gammel.

Hvis du ikke forstår det og mener jeg er lettere blæst på første etage, er det måske dig der har taget skade af diverse psykedeliske stimulanser. PS: Det er ikke sagt for at provokere dig, men jeg synes bare du lagde op til den lidt, selvom du sagde "No offense" i starten. Jeg håber det er ok.

Jeg har aldrig ment at du var lettere blæst på øverste sal før nu :)

EDIT: Finder det også lidt underholdende, at du kun svare på folks personlige kritik af dig og vælger at ignorere al konstruktiv kritik til hampepartiet. Du lægger alt for meget vægt på den personlige kritik og dig selv, det her handler ikke om dig, men en legalisering. Tror du kunne have godt af at opleve lidt egodød. :roll:

Junior medlem

Det er selvfølgelig ikke for at rage uklar med jer, og jeg beklager hvis jeg sagde at Buttkraken har taget skade af psykedeliske stimulanser, jeg kender jo ikke personen og ved ikke hvad han indtager. Jeg håber det er ok men jeg blev bare oprigtigt sur over det.

Men det kan godt være jeg har et stort ego, men da jeg er den eneste kandidat der stiller op for HP, synes jeg det er ok jeg tager kritikken nær og personlig, jeg ved ikke hvem den så ellers er mod da jeg ligesom tegner partiet.

Det kan godt være de kan kritisere mig fordi jeg har stillet mig op og sagt nogle ting offentlig, men jeg synes altså at hvis ikke folk som ikke selv har stillet op og gjort en indsats, synes jeg altså det er for nemt bare og sidde og være smagsdommer, over nogle der trods alt prøver.

Jeg har medvirket i en del ting og nogle af dem fortryder jeg også set i bagkundskabens lys. Jeg er åben overfor konstruktiv kritik til hver en tid og vil gerne prøve at undertrykke mit ego, men jeg synes som sagt at flere udsagn i tråden er perfide (på nær nogle få der er ok) og nogle deciderede ondskabsfulde, og jeg synes det er ok jeg svarer igen så.

At cannabis er næsten det samme som psykedeliske stimulanser er jeg uenig i, men min mission er ikke at nedgøre jeres yndlingsstimulanser. Men på flere områder er vores kamp parralel, og det er en af grundene til denne tråd og postulaterne her irreterer mig grænseløst. Hvis det var en tråd hos nogle der var imod fri cannabis, ville jeg ikke blive så mopset. Men jeg synes det ville være stort af Psychedelica hvis de fjernede denne tråd, så vi kunne blive venner og eventuelt få et samarbejde igang, men det er selvfølgelig op til jer.

Som sagt igen igen ved jeg at den 13 år gammel, men når man søger på HP popper den op som noget af det første, der er åbenbart nogle gode søgeord lagt i.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Denne tråd skal nok ses i lyset af de ting du var kendt for i offentligheden på daværende tidspunkt. Jeg husker selv tydeligt f.eks. potchai videoen og en hvor du var ude i en hampemark og lede efter rumvæsener eller sådan noget. God underholdning (og tak for det), men ret fjollet og useriøst, og jeg tænker ikke det er noget der har gavnet jeres partiprogram i øjenene på Hr. og Fru. Danmark.

Måden Google og andre søgemaskiner fungerer på er nu engang sådan, at de henviser til de steder på nettet der er mest linket til eller besøgt eller whatever, rimelig upartisk overfor om enkelte personer synes om det eller ej. Hvis du vil have andre resultater til at blive listed højere, så skal du ihvertfald ikke hælde vand på den her mølle - det vil have den modsatte effekt. Kig hellere på at få lavet noget search engine optimization der leder mod mere seriøse sider omkring jeres parti.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Junior medlem

Ok fint nok, så stopper jeg her og lader den ligge. Men tak fordi jeg fik lov at tage til genmæle og komme af med min galle. Peace out. :peace:

Senest rettet af Klaus Trier Tuxen 26 okt 2016 13:50, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]