Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 01:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia! :peace:
Jeg har leget med S keta (sukkerkorn) i godt og vel et halvt års tid nu.
Syntes det er en ret spændene substans, som kan give en nogle fede og forskellige oplevelser!
Jeg ved ikke om jeg nogensinde har ramt "hullet".. Men har haft ret vilde hallucinationer på det osv.
Det jeg egentlig ville frem til er Ketamin i strå. Hvordan virkningen er ift Keta i sukkerkorn (krystaller) ??
Jeg har aldrig fået prøvet det og sidst jeg så det er ved at være halvandet år siden.
.......................................................................................
Så er der nogle der har erfaringer med strående, vil jeg meget gerne høre om jeres oplevelser! :)

Mvh. Kokus!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
S ketamin skulle Være mere potent, mindre bedøvende og mere psykedelisk end r ketamn

Junior medlem

Generelt er keta SLET IKKE hvad det var for ,6 år siden. Dengang lignende det groft sukker/salt gråt og gennemsigtig... strå er bare en ny udgave.. og keta vil ALDRIG blive det, det var engang.
S+ R+ eller hvad pokker folk opfinder af navne...

Moderator
Brugeravatar

s+og r- er altså ikke navne folk har fundet på. Det er de to forskelligt ladet isomer af ketamin molekylet.
Om ketamin så ikke er samme kvalitet som det var engang, kan jeg ikke svare på, men det er dog stadig ligeså meget ægte ketamin som det du har sniffet engang.
Når jeg har fået racemisc ketamin har det også altid lignet det sukker, som du beskriver, men når venner har haft s+ ketamin, som ikke var blevet knust har det næsten altid været i lange strå.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Buttkraken skrev:
s+og r- er altså ikke navne folk har fundet på. Det er de to forskelligt ladet isomer af ketamin molekylet.
Om ketamin så ikke er samme kvalitet som det var engang, kan jeg ikke svare på, men det er dog stadig ligeså meget ægte ketamin som det du har sniffet engang.
Når jeg har fået racemisc ketamin har det også altid lignet det sukker, som du beskriver, men når venner har haft s+ ketamin, som ikke var blevet knust har det næsten altid været i lange strå.

Bare lige for at slå det fast, så refererer +/- ikke til ladning, men til hvilken retning den enkelte enantiomer roterer lys.
R og S refererer til konfigurationen/chiraliteten.
Ladningen ved en given pH er den samme på de to isomerer, som ketamin optræder i :-)

Moderator
Brugeravatar

Oh, så har jeg misforstået noget! Tak for lige at cleare den! :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg husker med varme i hjertet den her fyr vi købte vi købte noget keta af til en hitech fest på amager for et års tid siden.. stort brød, flink fyr, men kørte en trancemotor i tomgang. Vi havde ikke helt kontanter nok og betalte delvist med mønter (der manglede 20 kr, studenter skal jo også have hest ikke) og aftalte derfor at han fik en solid streg hest igen.. under hele samtalen hvor vi hældte og hakkede stadset op blev han i tung amager accent ved med at påstå at" arh, keta er sgu ikke hvad det har været". Han sniffede den største line keta jeg nogensinde har set (af noget i øvrigt godt og rent nåleketamin og forsvandt upåvirket ind i natten.

Lille Rødhætte skrev:
Jeg husker med varme i hjertet den her fyr vi købte vi købte noget keta af til en hitech fest på amager for et års tid siden.. stort brød, flink fyr, men kørte en trancemotor i tomgang. Vi havde ikke helt kontanter nok og betalte delvist med mønter (der manglede 20 kr, studenter skal jo også have hest ikke) og aftalte derfor at han fik en solid streg hest igen.. under hele samtalen hvor vi hældte og hakkede stadset op blev han i tung amager accent ved med at påstå at" arh, keta er sgu ikke hvad det har været". Han sniffede den største line keta jeg nogensinde har set (af noget i øvrigt godt og rent nåleketamin og forsvandt upåvirket ind i natten.

Jeg forstår ikke helt din pointe. Mener du, at han er en pålidelig kilde på, at Ketamin har været noget andet før i tiden? :P

Medlem
Brugeravatar

kokus1312 skrev:
Hej Psychedelia! :peace:
Jeg har leget med S keta (sukkerkorn) i godt og vel et halvt års tid nu.
Syntes det er en ret spændene substans, som kan give en nogle fede og forskellige oplevelser!
Jeg ved ikke om jeg nogensinde har ramt "hullet".. Men har haft ret vilde hallucinationer på det osv.
Det jeg egentlig ville frem til er Ketamin i strå. Hvordan virkningen er ift Keta i sukkerkorn (krystaller) ??
Jeg har aldrig fået prøvet det og sidst jeg så det er ved at være halvandet år siden.
.......................................................................................
Så er der nogle der har erfaringer med strående, vil jeg meget gerne høre om jeres oplevelser! :)

Mvh. Kokus!

Af ren nysgerrighed. Hvor meget har du taget ad gangen? Hvad foretager du dig når du har suget? Høre du musik, hvis ja så hvilket? Jeg mener bestemt ikke du vil være i tvivl hvis du røg en tur i hullet :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ø Tripperen! skrev:

Jeg forstår ikke helt din pointe. Mener du, at han er en pålidelig kilde på, at Ketamin har været noget andet før i tiden? :P

Jeg tror at han er en pålidelig kilde (okay, datapunkt) til at ketamintolerans er en ting der kan vare enormt længe..

Og så var har i øvrigt en pålidelig kilde til ketamin! :P

Moderator
Brugeravatar

Det samme gælder også amfetamin, så vidt jeg har hørt!

Tror sgu generelt bare, at narko mister sin magi, hvis det bliver misbrugt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Buttkraken skrev:
Tror sgu generelt bare, at narko mister sin magi, hvis det bliver misbrugt

Jeg tror ikke det behøver misbruges, før det scenarie forekommer.
Første gang jeg tog f.eks. ketamin var jeg fuldstændig blæst væk over hvor sjov en oplevelse det var. Alt var sjovt, mine ben, mine arme, mine tanker og hele verden omkring mig.
Selvfølgelig får jeg stadig følelsen af, at alt bliver sjovt når jeg tager det, men jeg går ikke fuldstændig amok over, at man kan have det sådan, selvom jeg aldrig har misbrugt det.
Det kan være jeg får endnu en sjovheds/mærkeligheds åbenbaring, når jeg en dag får modet til at ryge helt i hullet. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]