Den Rolige skrev:
Hvis du er desperat så skal du helt holde dig fra psykedeliske stoffer! jeg ville bestemt ikke indtage andet fra dansk natur en SN. Kunne jeg ikke finde nogen men gerne ville trippe alligevel, så ville jeg:
1. Læse og lære noget mere om svampe generelt, deres virkning, doser, set&setting + mere
2. Købe et grow-kit og dyrke mine egne
3. Købe dyrkede eller plukkede svampe
4. Jeg ville IKKE æde en stor bunke glanshatte og lignende, selvom de kan give effekt i høje nok doser.
Desuden kan man ikke sige "du skal bare spise x antal styk svampe = trip". Du skal kende mængden i form af gram, enten tørret eller friske. Som jeg husker at have læst herinde så skal du op omkring de 100g eller mere for at trippe. Og hvem gider spise så mange? ganske få folk og føj for pokker siger jeg bare.
Jeg vil fraråde dig at spise de svampe du har fundet, kan ikke sige om det er glanshatte eller andre lignende men det kan andre tilgengæld.
Hvorfor er du så desperat efter at prøve svampe? Jeg har selv været meget ivrig efter at prøve dem som 17-19 årig men er MEGET glad for jeg ventede til jeg faktisk fandt SN + var blevet en smule ældrer, havde læst mere om trippet osv + følte mig klar til det.
Mvh
Der skulle måske have stået ''desperat'' i stedet. Jeg er desperat af nysgerrighed, eftersom jeg har ventet i over et år siden jeg hørte om svampen, i at skulle prøve den. Har været ude at lede samlet 12 timer cirka uden held, hvilket gør mig bare en smule desperat efter bare at finde én. Har overvejet at tage til dyrehaven i København, hvis der er andre gode steder vil et tip bestemt heller ikke gøre noget.
Har også læst i timevis, og set videoer på YouTube, tror jeg er ret godt inde i hvad det hele drejer sig om. Har også prøvet en enkelt gang et frimærke på omkring 120 ug, hvilket var et meget interessant trip.. Hvad har jeg ellers prøvet.. Ret store doser af cannabis indtaget oralt, hvor jeg kom pænt langt ind i mit indre, hvis jeg selv skal sige det.
Men okay, min fornuft siger mig at jeg smider dem ud, også prøver jeg en sidste gang når weekenden kommer om jeg ikke kan finde den ægte vare.