Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 23:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa. Jeg har fået fat i nogle Oxycydon, depot 20 mg.. og hvad er den bedste måde at få dem "ordnet" på således de giver bedst effekt? Knusning? Tideligere havde jeg nogle 10 mg..og dem knuste jeg bare mellem mine tænder, og de gav skam udmærket effekt på den måde. Men..de nye 20 mg..syntes jeg ikke giver så stort effekt via knusning med tænderne. Og ja..jeg ved godt det er et opiod der kan give tolerence..osv osv..jeg ønsker blot at vide måden man kan lave et depot-præperat om til noget der giver bedst/fuld effekt.. :) På forhånd tak.

/Shadow

Dedikeret medlem

Hej VonShadow! velkommen til psy :)
de ska bare knuses med noget andet end dine tænder.. f.eks med en morter :mrgreen:
husk nu ffs at holde lange pauser imellem turene, så det ikk blir en hverdags-ting; jeg taler af bitter erfaring..osv
(det er jo et HR-forum) (lœs evt lidt rundt i medaljens bagside herinde og se hvor galt det ka gå for hvem som helst)
-be safe
vh Stop

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
En morter er vejen frem !
må da gi en forfærdelig smag at knuse imellem tænderne ? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Køb en sodavand, og smid en/flere knuste piller deri og lad det stå natten over, så burde det være klar til næste morgen. Mindre kan sikkert også gøre det, men det må du selv lege lidt med :)

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem

Tak for jeres råd folkens..jeg holder også pause nu her..da det fede lissom er ved at gå af.. :/ Og..det er ikke noget problem for mig at stoppe..vi ved jo alle at der skal mere og mere til, og rusen er jo knap så god mere når det ja..bliver en hverdags-ting :) At det smager dårligt..tja..det tager jeg ikke så tungt..man kan jo altid skylle efter for at fjerne smagen :)

/Shadow

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Inden jeg fortæller dig den optimale metode, så vil jeg fortælle dig om hvor let stort set alle jeg kender - mig selv inklusiv - der har prøvet oxy'er er blevet dybt afhængige med tiden hvis de ikke er begrænset af økonomi eller forsyning.

Den letteste metode at få maksimal effekt ud af dine oxy'er er ved først at skylle den farvede coating af under lidt vand mens du skrubber med fingeren.

Derefter så tørrer du dem i køkkenrulle.

Og nu til det sjove... Ind på en hård jævn overflade, lig tabletten under en lighter og knus den til pulver.
Det pulver ligger du så op i streger du kan sniffe alt efter din tolerance og dosering :)

Helt helt klart den bedste "normale" metode. Hurtigt, nemt og virker med det samme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]