Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 19:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens.

Jeg har snakket lidt frem og tilbage med en af mine venner, som har prøvet MDMA en del gange. Vi har begge prøvet gade-MDMA'en, og er generelt enige om, at man (typisk) bliver meget pumped, oppe og køre, fest-stemning, forvirret, omtåget og danselysten af den. Nu har jeg prøvet noget meget rent MDMA fra darknet et par gange - hvilket giver en meget mere ren oplevelse. Man er mere klar i hovedet og opfatter hvad der sker. Samtidig, havde jeg slet ikke på samme måde lyst til at danse og gå amok til elektronisk musik (som jeg ellers nemt har tendens til).

Det er som om, at, nu kalder jeg det gade-MDMA, giver en mere fysisk eufori, hvor berøringer, kram, og danselyst er bedre. Det rene MDMA jeg tog, gav selvfølgelig en eufori, men berøringer og kram var på en måde ikke lige så lækkert, som jeg har oplevet det andre gange.

Til fx fester, Roskilde Festival og lignende, vil jeg hellere opnå følelsen fra "gade-MDMA'em" end det helt rene. Det helt rene gemmer jeg til mere "cozy" settings.

Nu kommer spørgsmålet så:
Kan det være blandingen af MDMA, MDA og amfetaminer som giver den mere forvirrede "krops-eufori"? Det har jeg i hvert fald hørt andre fortælle om. Hvad er jeres erfaringer?

Medlem
Brugeravatar

Jeg tvivler på at der skulle være den store forskel da MDMA sjældent bliver cuttet?

Men hvis jeg skulle gætte så vil jeg mene at dit MDMA fra Darknet er det reneste da tendensen er at stoffer købt online er mindre cuttet.

Kan du duplikere dine resultater gang på gang i samme setting ? Det er nok den vigtigste faktor. Samt din tolerance over for stoffet.

Junior medlem

Jeg har ikke prøvet "systematisk" at duplikere følelsen. Så mange gange har jeg heller ikke prøvet det endnu :)
Jeg er med på, at set og setting betyder en del, men har den virkelig så stor indflydelse på, hvordan berøringer føles? Kan bare huske nogle gange med noget "dirty MDMA", at jeg har stået og nusset med en læderjakke i lang tid, hvor det føltes fantastisk. Denne følelse kunne jeg ikke rigtig genskabe med det rene.

Der er faktisk en ligende diskussion på reddit jeg lige faldt over:
https://www.reddit.com/r/DarkNetMarkets ... h=198e914d

Hvad er dirty MDMA i din verden? Er det i piller, pulver eller i krystaller. Jeg har kun købt MDMA i krystaller, og i Ecstasy en enkelt gang, de piller var også gode, men jeg kendte også sælgeren.

Jeg har prøvet lidt forskelligt dansk MDMA, og to gange igennem darkweb, og det har været nogenlunde samme slags trip hvergang. Det er dog bedst førstegang, også aftager effekten lidt for hvergang, så du må ikke forvente, at opnå det samme trip igen, som du havde engang.
Jeg synes ikke, at jeg nogensinde har fået dårlig MDMA, men noget er bedre end andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]