Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 14:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Hey, vil gerne ha en vaporizer at ryge med, men er ikke sikker på hvilken en jeg skal købe, eller bare hvilken en som vil fungere til hash.

De fleste ser ud til at være beregnet til plante hvilket jeg ikke har adgang til...

Nogle der kan foreslå en god vaporizer til gode penge som kan bruges til hash :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Har selv lige købt en Storz & Bickel "Mighty" Vaporizer og den kan fint køre med hash, den mindre model "Crafty" ligeså.

De er lidt i den dyre ende, men det er altså også lækkert udstyr og nok de absolut bedste håndholdte vaporizere på marked.

Dedikeret medlem

Gør hashen ikke skålen godt beskidt? Hvordan renser du den?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Enspænderen skrev:
Gør hashen ikke skålen godt beskidt? Hvordan renser du den?

Du bruger et extra filter når du ryger hash på den så der ikke kommer snavs ned i mekanismen.
Det viser de i hvert fald i brugervejledningen, har ikke selv røget hash på den endnu.

Dedikeret medlem

Følger filteret med, eller kan man købe det for sig? Jeg kunne godt tænke mig at bruge det til min egen vaporizer (en Flowermate), hvis det kan lade sig gøre.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Enspænderen skrev:
Følger filteret med, eller kan man købe det for sig? Jeg kunne godt tænke mig at bruge det til min egen vaporizer (en Flowermate), hvis det kan lade sig gøre.

Du kan købe dem separat, de hedder bare "concentrate pads", om de passer til din ved jeg så ikke.

Dedikeret medlem

Jeg kan se at man kan købe nogle Firefly concentrate pads over internettet. Dem vil jeg prøve.Tak for tippet.

Medlem

Jeg har en G-Pen elite, som er ok hvis man vil have håndholdt. Ryger primært pot/skunk, men har prøvet hash også. Det skal dog være noget der er tørt og du skal selvfølgelig have en god grinder til også.
Ellers bruger jeg nu primært Arizer Extreme da jeg altid ryger med en ven og denne er SÅ meget mere behagelig og giver meget mere damp end G-Pen. Man skal ikke suge så hårdt og der kan også være mere i ad gangen. https://quitsmokingcommunity.org/vapori ... r-reviews/

Medlem

userx skrev:
Jeg har en G-Pen elite, som er ok hvis man vil have håndholdt. Ryger primært pot/skunk, men har prøvet hash også. Det skal dog være noget der er tørt og du skal selvfølgelig have en god grinder til også.
Ellers bruger jeg nu primært Arizer Extreme da jeg altid ryger med en ven og denne er SÅ meget mere behagelig og giver meget mere damp end G-Pen. Man skal ikke suge så hårdt og der kan også være mere i ad gangen. https://quitsmokingcommunity.org/vapori ... r-reviews/

Vil lige tilføje at hvis du blander hash med tobak er det nok OK. Jeg vil ikke ryge tobak, så bruger kun ren skunk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]