Jeg har den ære at være i besidelse af nogle forskellige substanser til mit trip her imorgen.
Hvad jeg har:
Jeg har 10g tørre Cubensis B+ og 4g MDMA i krystaller og 10 LSD mærker. Derudover hash og lidt alkohol. (EDIT) jeg har også fået 4mg DOC, som MÅSKE også skal prøves

Lidt om mig:
Jeg er 21 år er forholdsvis stor gut på 130kg og 200cm. Jeg træner 6 dage om ugen men har dog stadig lidt mave osv.
Jeg er en habil tripper - har taget svampe og(eller) LSD 15+ gange, MDMA endu flere, hash har jeg røget i 5-7 år hver dag med 2-6 gram om dagen (nogle gange flere) men jeg ryger ikke mere og jeg har ikke røget i 2år andet end en enkelt joint på Roskilde festival.
Min plan:
Jeg har huset helt for migselv, så jeg får nogle venner på besøg. I starten havde jeg tænkt mig at komme op og tage 7g svampe. Så fandt jeg så ud af at jeg fik noget MDMA hjem, og derefter ville mine venner gerne trippe LSD så det fik jeg da også lige skaffet hjem.
Min plan er så at hippyflippe(MDMA+Svampe)

Og da jeg ikke har prøvet det før er jeg 100% sikker på at de fleste af jer vil råde mig til at starte her først, og det gør jeg nok også.
Men hvis jeg nu beslutter mig for at prøve at Jedi(shhhuuum)trippe

hvad har i dejlige skøre mennesker så af gode råd til mig?.
Jeg har self sørget for alle basics når man skal trippe, at man ikke bliver forstyrret og altid have lidt is i fryseren og noget koldt at drikke og frugt og appelsinjuice er altid godt hvis man skulle få det lidt dårligt + en tripsitter.
Men hvad har i selv af erfaringer? Gode ideer til mængden af hver ting? God ide til rækkefølge?
Jeg har læst op på triprapporter både herfra og fra Erowid så jeg føler selv jeg er klar og fredag kan ikke komme hurtigt nok
Det var alt fra mig

EDIT:

et lidt dårligt billede.. (det blev taget hurtigt) Men det er svampe - de 2 væske beholdere er DOC opløst i Vodka - 4g MDMA i posen - og sidst 10 blotters ovenpå