SMURF3000,
Først og fremmest kan jeg godt se du gerne vil hjælpe denne knægt med sit problem omkring hans pis-test, det er rigtig skønt du gerne vil hjælpe folk. Hvad fanden tror du pædagoger de er uddannet til? De lærer at forstå og forsøge at hjælpe personer bedst muligt uanset hvor de er i livet eller hvor galt det er gået. Jeg ser ikke det du bidrager med som noget positivt overhoved! Du vil hellere yde vold mod en person som forsøger at hjælpe dig bedst muligt?? Det kan ske nogle pædagoger er lidt ved siden af, men det er mennesker som er vidt forskellige som du og jeg. Personligt har jeg selv et godt forhold til cannabis og jeg bruger det som mit favorit rusmiddel når jeg skal slappe af og have det sjovt. Så jeg er ikke imod cannabis, men er jeg imod din mening og måde at se tingene på. Få dog øjnene op for verden og bliv en mand.
Ville ønske at de pædagoger kommer til at behandle dig som du behandler dem. Fordi så skal du fand'me hurtigt nok komme på gaden og så er der ingen hjælp at hente med den opførsel du har haft, hvem tror du så der ender som taberen i dette samfund? Kæft det er et dumt indlæg at komme med! Det eneste der var positivt var den allersidste linje du skrev.
ACAB3400, Hvor lang tid skal du opholde dig på stedet? Er det ubestemt eller kommer du i egen lejlighed på et tidspunkt. Fordi er det tilfældet og der ikke er alt for længe til, jamen så se frem til den tid kommer og at du kan få det liv igen og bestemme selv. Men ellers ville jeg da sige du skal forsøge at fortælle situationen så godt som muligt. Sige du ikke er afhængig af cannabis, men som alle unge folk godt kan lide at gå i byen i weekenderne

. Dog er vi alle mennesker forskellige og har ikke alle sammen alkohol på 1pladsen. Så evt. forsøge at forklare dem at det er som når andre går i byen i weekenden, så tager du en joint da du får meget mere ud af det. Spørg dem evt. hvad der ligger til grund for at du skal lave den test og hvorfor det er så vigtigt når det er under kontrol.
Ved dog ikke mht. urintest. men har lige fået at vide der er en lille væske som kan bruges når man kører bil og bliver stoppet mht. spytkontrol. Bare lige et spørg af den spray med væsken i, og testen bliver negativ =)))
Håber du kunne bruge indlægget lidt =)