Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 18:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia

Har ikke været en aktiv bruger, men har læst mange indslag på forummet gennem et par år efterhånden.
Dette er dog mit første indslag, så håber i vil tage godt imod mig, og bære over med mig :D

Er der nogle der har erfaringer med ketamin og Dmt
Er erfaren bruger af begge substanser, og fik ideen om det evt kan blandes, eller vil det være for overvældende?
Bruge begge dele som spirituel indsigt på livet og formålet med vores tilstædeværelse, hvilket virker fantastisk, på hver deres måde.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg har god erfaring med ketamin og dmt! Synes det er rigtig lækkert sammen, men i højere doser ketamin kan det godt blive lidt rodet imo.
Men syntes de komplementere hinanden rigtig fint.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror det ville være helt sindssygt at hulle og bryde igennem samtidigt.
Hvis du har god erfaring med begge, og kan navigere uden at komme til skade, siger jeg god :rocking:

Jeg har også kun godt at sige om blandingen, men jeg har kun prøvet den en enkelt gang.

Jeg har også prøvet det et par gange, og jeg synes det er noget besynderligt noget. Det er behageligt, men i forhold til mig selv, er det misbrug af DMT. DMT går ikke ud på, at være behageligt for mig.

De hører ikke sammen, og har intet tilfælles. I virkeligheden kan jeg heller ikke forstå, hvorfor jeg har kombineret det, da et gennembrudt på DMT, er rigeligt intenst i sig selv. Det er faktisk mere intenst end kombinationen.
Hvis DMT skal kombineres med noget, er Svampe og Meskalin langt de bedste, og derefter kommer LSD. Men det er kun hvis man keder sig på de andre trip, at det giver mening for mit vedkommende.

Men jeg har også et rimelig helligt forhold til Entheogenerne efterhånden, specielt DMT. Jeg får bare en større og større respekt for dem som tiden går, og her er Ketamin ikke inkluderet.

God rejse :)

Stodder
Brugeravatar

Denne kombination har givet mig en af de sjoveste oplevelser jeg har haft på psychedelia :)

Jeg havde taget en medium dosis af ketamin, ikke noget i nærheden af et hul, men stadig ret påvirket og ryger så en mindre dosis dmt, måske 15-20 mg.
Jeg havner herefter i hvad jeg bedst kan beskrive som Legoland, dvs at hele rummet og alt i det, så ud som om det var bygget i Duplo-legoklodser. Især min kammerat så helt utrolig morsom ud. Det var næsten som om mit syn havde en opløsning som i et gammelt computerspil.
Effekten varede ca. 5 min indtil dmt'en var dampet af igen.

Jeg har ikke rigtig eksperimenteret med kombinationen siden, men det må jeg vist hellere nu når jeg tænker over det :)

Moderator
Brugeravatar

Kan godt nikke ja til at ketaminen KAN sløre for DMT, men det kan godt nok også booste DMT oplevelsen.

Ikke for at gå off topic. Men hvad synes folk om MDMA og DMT? Min første DMT session var, på slutningen af en MDMA tur og det var virkeligt fantastisk! Klart den bedste oplevelse jeg har haft med DMT.

Buttkraken skrev:
Kan godt nikke ja til at ketaminen KAN sløre for DMT, men det kan godt nok også booste DMT oplevelsen.

Wow det lyder vildt. Når jeg får nok DMT, er det det mest intense, jeg nogensinde har oplevet, så har svært ved at forestille mig, hvordan Ketamin skal kunne booste den effekt.
Når jeg får nok DMT er jeg jo slet ikke, der er kun kosmos. Når jeg har kombineret det med forskellige stoffer, har det ikke øget intensiteten af DMT´n, men det har givet et længere comedown, og en anderledes effekt. Og for mig har Ketamin/DMT kombinationen klart været den mest forvrængede, mærkelige, uklare, udefinerbare, spøjse, milde og slørede oplevelse. De oplevelser har ikke været nær så rammende, som nogle af mine oplevelser, med ren DMT.

Jeg er lidt på Mr. Gones side og synes, at Ketamin tager noget af klarheden fra DMT, og gør den svær at huske specifikt. Det er lidt synd, da DMT oplevelsen er svær nok at huske i sig selv, da der sker så meget på 12min, at jeg kun husker højde punkterne.

Moderator
Brugeravatar

Nu har jeg ikke selv oplevet det. Men min rigtig gode ven, havde han vildeste dmt oplevelse under indflydelse af store mængder ketamin. Han kom tilbage til et tidligere trip, hvor han tidligere ikke kunne komme længere ind i det, men med ketamin var det intet problem, der var han pludseligt helt velkommen

Buttkraken skrev:
Nu har jeg ikke selv oplevet det. Men min rigtig gode ven, havde han vildeste dmt oplevelse under indflydelse af store mængder ketamin. Han kom tilbage til et tidligere trip, hvor han tidligere ikke kunne komme længere ind i det, men med ketamin var det intet problem, der var han pludseligt helt velkommen

Smukt :)

Moderator
Brugeravatar

Meget!

Ingen der har erfaring med DMT og MDMA sammen?

Junior medlem
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
Meget!

Ingen der har erfaring med DMT og MDMA sammen?

Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt mere om den kombi.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke selv erfaring med kombinationen af MDMA og DMT, men jeg har fundet en virkelig god triprapport Hypnos engang har skrevet.
Den egentlige rapport omhandler hans første gennembrud på DMT. Men i indledningen fortæller han dette;
Citat:
Det startede egentlig lidt længere tilbage, da jeg på en MDMA koger besluttede mig for at prøve DMT'en. Det var helt fantastisk, alt min dødsangst forsvandt og blev erstattet med en ufatteligt krops eufori, samtidig med at jeg så nogle smukke spiraler, farver, og kvindlige væsner formet af forskellige farvede energier - egentlig ikke noget jeg ikke havde set før, bare uden dødsangsten.

https://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=56&t=45870&hilit=MDMA+DMT

Moderator
Brugeravatar

Min første oplevelse med dmt var på mdma oveni og det var helt fantastisk. Næsten de bedste dmt trips jeg har haft og nok også nogle af de dybeste.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]