Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 21:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Nu har jeg fået bekræftet af et par stykker, at 2c-i skulle være langt den bedste af de forskellige i 2c-x familien. Og de havde samme mening om 2c-b og 2c-e som mig. Den første er alt for rystende og pjattet, og den anden har alt for meget mindfuck. Begge har forholdsvis ubehageligt bodyload på mig, specielt 2c-e.
Men jeg har sgu svært ved at opdrive 2c-i. Selv på darknet er det svært, dog med enkle undtagelser, hvor det har været i piller og fra suspekte lande.
Er det ikke til at opdrive mere, eller er det bare mig der er dårlig til at lede?

Hvad er jeres erfaring med at bestille fra Holland, i forhold til et sted udenfor EU f.eks. Canada, Kina eller USA?

Sidst må I gerne komme med jeres mening og erfaring omkring 2c-i, i forhold til 2c-b.

God dag derude :)

Dedikeret medlem

Mig bekendt har det været svært at opstøve de sidste 4-5 år, før det ved jeg ikke :)

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg prøvede 2c-i engang for nogle år tilbage.. Efter min mening var det dog ikke noget at skrive hjem om. Ikke det store mindfuck, men også heller ikke alt for vildt visuelt, men god eufori og en træls speedy bodyload.

Jeg var til gengæld vild med 2c-b. Men folk oplever jo ting forskelligt.

(Dem jeg fik af dengang var dog nogle lidt halvnørdede druggies, der bestilte fra darknet til deres egen fornøjelse, så det var ikke rigtigt 'gadeplans'-salg).

Plejadestjerne skrev:
Jeg prøvede 2c-i engang for nogle år tilbage.. Efter min mening var det dog ikke noget at skrive hjem om. Ikke det store mindfuck, men også heller ikke alt for vildt visuelt, men god eufori og en træls speedy bodyload.

Jeg var til gengæld vild med 2c-b. Men folk oplever jo ting forskelligt.

(Dem jeg fik af dengang var dog nogle lidt halvnørdede druggies, der bestilte fra darknet til deres egen fornøjelse, så det var ikke rigtigt 'gadeplans'-salg).

Måske dem jeg har snakket med, har hyped det lidt op så. Jeg vil bare prøve det hele, men nu er det ikke til at finde mere. Men sådan er det jo :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har også kun erfaring med 2C-B af 2C-x familien, og kan derfor ikke erfaringsmæssigt sammenligne de to.

Men min bror fortalte engang om et 2C-E eller 2C-I trip, og hvad jeg husker af hans fortælling er de visuals han kort beskrev; verden var som svøbt i energiske guldkæder der snoede og slangede sig i sig selv. Det var sjovt - men på grænsen til det irriterende.

2C-B syntes jeg er en smule kedeligt - det er enormt visuelt, og verden er flot, men det er også det. Det syntes for kunstigt. Et disney drug.
Jeg har dog kun har gode oplevelser med 2C-B - og det har en lækker synergi med ketamin eller MXE, og sikrer en, en tur i farveladeland.

Jeg har kun bestilt fra EU lande, og fra Holland en enkelt gang, og alle mine forsendelser er gået rent igennem.

Stodder
Brugeravatar

Jeg synes ikke forskellen på 2c-b og 2c-i er så stor.
De er begge utroligt visuelle og med meget begrænset mindfuck. Bodyload er også ca. det samme for mig.
2c-i er mere stimulerende og har også en smule mere mindfuck, eller rettere sagt mental effekt for det er stadig ikke overvældende.
2c-i varer også noget længere end 2c-b for mig. 9-10 timer i forhold til omkring 5 timer.

Dedikeret medlem

Mr. Gone skrev:
30-40 % af mine breve fra Holland er blevet konfiskeret, og 0 % af breve fra andre lande, herunder USA, Canada, UK, Tyskland, Danmark og Tjekkiet.

Du bruger ordet "konfiskeret". Har politiet ikke kontaktet dig hver gang, og forsøgt at få dig til at tilstå?

Jeg takker for svarene gutter, selv har jeg kun fået konfiskeret breve fra Holland, og der har jeg kun modtaget en email, hvor der stod, at sagen var droppet.
Men jeg har aldrig bestilt noget udenfor europa.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]