Status: har ikk rørt Imozop eller morfin siden i lørdags d.24 december. Og har siden lørdags
Heller ikk tager flere metadon. Nåede at spise 2 halve 20 mg til at tage toppen af de abstinenser
Jeg fik. Så tog vel en kold tyrkere fra i lørdags af. Er godt nok det værste jeg har prøvet, udover
At brække min ryg. I tirsdags altså 3 døgn efter sidste indtag metadon begyndte jeg at få
Det bedre.. har stadig smerter i mine ben og hovedpine dirre og sover rigtig lidt. Men det
Er det hele værd.. tænkere meget mere klart nu, og begynder at blive stille og roligt mit
Gamle jeg igen. Havde rigtig god opbagning fra kone og familie, uden dem havde jeg ikk
Ku klare det på den hårde måde..
Sys det her viser at hvis man virkelig vil ud af det pille helvede så kan man godt. Ingen tvivl
Om det er rigtig ubehageligt og man føler man kan dø. Men med viljestyrke kommer man
Rigtig langt..
Og uden den her side, tror jeg ikk jeg havde fundet styrken og viljen. Har læst sindssygt
Mange indlæg og taget de ting til mig jeg nu kunne bruge.. og tak for alle svarene.
Jeg siger ikk med det her, at jeg er helt ude af det og frisk.. men er igennem det værste
Og ved jeg kan klare den.. har stadig en måneds sygeorlov, så den bruger jeg på at få
Energi tilbage igen.
Folk må endelig gerne kommenter eller skrive hvis de vil have detaljer