Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey guys!
Jeg faldt lige over denne artikel på Vice(Som faktisk imo. er ret god og dermed også omfattende):
https://www.vice.com/en_dk/article/bag- ... adsdanmark

Nederst i artiklen står der følgende:
"I øvrigt er det værd at bemærke, at julemix har sit eget, sommerlige modstykke. Sommermix - eller "Calvin Klein", som cocktailen også kaldes - består af coke og ketamin. Men det er en anden historie, som du passende kan få om et halvt års tid. "

Men jeg har altid hørt og set Sommermix som MDMA og kokain?
Har også læst lidt her på boardet, at det bliver kaldt begge ting.
Hvad er den endelige betegnelse for Sommermix? Ikke fordi der er en decideret ordbog for det, men hvad siger i? :D
:peace:

Medlem
Brugeravatar

Efter min opfattelse er sommermix coke og keta. Det bliver det kaldt i det danske progressive og psy-trance miljø :) Calvin Klein har jeg sgu aldrig hørt om :lol:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Netop derfor er den slags slang åndsvagt, og potentielt ret farligt, da det kan være subjektivt, hvad folk så tror der er i.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Gone:
Trådstarter skriver fx at han troede blandingen bestod af noget andet. Skulle der findes sælgere med samme opfattelse sker der bare uhensigtsmæssige misforståelser og måske overdoseringer.

Jeg forstår skam godt hvor du vil hen, og jeg ved også godt hvad folk mener med julemix og candyflip, men jeg synes stadig slang er unødvendigt. Hvorfor ikke bare sige ketamin og coke?
Næste gang er der et forårsmix, hvor der er lidt påskekylling og friske bøgeblade i - det stopper aldrig, og folk aner ikke hvad fanden der er i.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Julemix er MDMA og Ketamine ihvertfald fra alle dem jeg har hørt snakke om det. Kokain og Ketamin hedder Calvin klein, og er en nice nok komination ketaminen fjerner altid kokain nedturen når der ikke er mere kokain, og så er de også fede at blande men det er ikke noget jeg vil anbefale. Men jeg vil til en hver tid helst tage Ketamin uden kokain for at få den psykedeliske effekt ud af det. :D

Medlem
Brugeravatar

Tak for svarene alle sammen :D

Jeg kan godt se hvad i mener med alt det slang, jeg ved sgu egentlig heller ikke helt hvad jeg skal synes om det.
Men det er jo ikke fordi jeg ikke ved nok om de substanser jeg indtager(Hvis det er det du hentyder til, Frugthat) jeg ville jo ikke være det mindste i tvivl hvis jeg fik kokain + MDMA i en streg fremfor fik kokain + ketamin.
Der hvor jeg kommer fra og hos de forrige generationer også, har Sommermix bare altid været kokain + MDMA. Og sådan har det altid været.

Men ja kan godt se det på den anden side, hvis 'man' nu var i byen og man blev tilbudt en streg Sommermix, som man troede var noget det ikke var. - Hvis det var min situation, ville jeg altid spørge indtil hvad det var alligevel. Men det er selvfølgelig ikke tilfældet med alle.

Ketamin og MDMA er der ikke de store diskussioner om, det er Julemix og det har jeg ikke læst eller hørt mange misforståelser omkring. Kontra sommermix.

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Men jeg har derimod heller ikke set eller hørt nogle sælger som sælger diverse mix.
Vi plejer altid at mixe det selv, skulle godt nok stole og kende personen der skulle sælge mig et "mix" :D

Medlem

Sommermix lyder meget ungdommeligt. I alle de lande jeg har sniffet en blanding af kokain og keta har folk kaldt det Calvin Klein

Junior medlem

I gamle dage var Julemix MDMA og Cokain, mens Partymix var Ketamin og Cokain. Or vice versa.. :P

Husker første gang jeg prøvede en større dose Ketamin, var i horserød statsfængsel, der var vagt tjek på gangen kl. 24:00, og jeg sku liste ned på min egen celle fra min kammerats celle, og gik direkte forbi betjentene, da de var gået stod alle medfangerne og grinte, spurgte hvorfor.. Og jeg havde simpelthen lavet en form for electric boogey/robotgang forbi dem, alt imens jeg troede jeg gik fuldstændig normalt. Temmelig skægt men hey man skulle nok have været der hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]