Smiler
Mit første og stadigvæk eneste møde med Salvia var faktisk pga Jønson (soma)
jeg var ung og der skulle ske noget og bevægede mig ind i soma jønson sad som sædvanligt og kløede sig i skægget
som så mange andre der bare ville trippe kunne man godt fornemme han egenlig bare gerne ville være os foruden men nok om det
han gav mig en pose Salvia(jeg er ikke mere end 18-22 år gammel) kan ikke huske hvor koncentrede den var er 38 år idag
jeg kommer hjem ringer til en ven siger jeg har the shit uden at vide hvad salvi egenligt er hvor det kommer fra hvad det gør og hvor det bringer dig hen
stopper jeg souvenir piben og tænder
jeg suger og suger som bare fanden da jeg med et knips bliver kastet tilbage i stolen begge mine arme bliver holdt fast af 2 krafter der ikke er synlige stolen suger mig bare ind og ind og ind
jeg begynder at grine...grine meget grine højt og intenst....ja det ender faktisk med jeg sidder og skriger råber og græder af grin....jeg er fuldstændig ude af kontrol som om jeg er fløjet ud af min krop og kigger på mig selv fra siden af..
jeg kan huske at jeg på et tidspunkt inde i alt dette latter kaos får bevæget mine øjne ud til venstre og kan se min ven sidde helt måbende over hvor fuckt jeg er eller det ser ud
det slutter efter 10-15 min intenst eufori med et finger knips igen der var ikke rigtig nogen downer i det trip det stoppede bare bragt så jeg sad ligesom der og tænkte okay what tha fuck skete der der....det var en på en måde out of body experince men samtidig følte jeg alt hvad der foregik derinde
med henblik på Mr gones udmelding om det måske er fordi det har slået fejl ved jeg ikke for jeg havde ingen forventning om hvad der ville ske men jeg kan da godt se det nu hvor du sætter det op sådan....det var måske ikke et trip i sig selv men en eksplosiv reaktion !?