Hej folkens.
Dette er mit første opslag, som indeholder en lille række spørgsmål og et par oplevelser omkring tramadol, håber der er nogle der kan svare på mine spørgsmål.
1.
Jeg vil tage nogle tramadol piller i aften for at få en lille chiller på. Jeg tog 100 mg. altså to gange 50 mg. for en uges tid siden, med en times mellemrum. Men, dagen efter havde jeg en lettere kvalme hele dagen, som blev mere intens om aftenen, kastede ikke op men var tæt på flere gange, havde det lettere ubehageligt hele dagen, fik også en del head rush/svimmelhed som varede i et par sekunder, det var egentlig det mest ubehagelig. Det var ikke skide fedt, men heller ikke noget slemt som sådan generelt. Om natten vågnede jeg rigtig meget, havde vivid dreams og svedte, men før jeg faldt i søvn havde jeg det dejligt, rigtig dejligt.
Mit første spørgsmål lyder således, er det normalt det jeg har oplevet? Det skal lige siges at jeg har været på sertralin i 6 måneders tid, men har ikke taget det de sidste 10 dage. Jeg får af min læge quetiapin - "seroquel" + melatonin til at sove på hver aften, dog tager jeg det ikke på samme tid med tramadol.
Mit andet spørgsmål lyder, selvom at jeg ikke tager sertralin mere, og ikke tager quetiapin og melatonin den aften jeg tager tramadol, kan det så stadig have en indflydelse på tramadolens virkning på mig? Jeg tog quetiapin i går aftes kl. 1, ingen alkohol da jeg skulle arbejde i dag.
Håber at nogle kan besvare mine spørgsmål, og tager gerne imod råd og tips omkring dette.
Jeg vil som sagt tage tramadol i aften, det skal lige siges at det kun er anden gang jeg tager det.
Håber i kan hjælpe