Heysan skrev:
Black seed oil (nigella sativa, sort kommen) har været behjælpeligt for mig i forhold til at holde tolerancen af opioder især kratom nede. 1-2 tsk et par minutter inden indtagelse er alt hvad der skal til, og så det smager det endda rigtig godt

har bestilt noget agmatine, da det skulle være endnu mere effektivt i kombination med black seed oil.
Nafets skrev:
Det er ret forskelligt hvordan folks hjerner reagerer og balancerer sig selv efter opiatmisbrug. Nogle tager årevis for at nå baseline andre en måned.
En naturlig potentiator vil være bacopa monnieri. Tog det imens jeg var på daglig kratomdosis og måtte ligge mig på sofaen og nodde off i et par timer med koldsved fordi jeg havde glemt at det forstærkede effekten.
Ellers syntes jeg en gang om ugen lyder meget fornuftigt hvis du kan holde det på det og kun det. Det handler også om hvor meget du spiser osv jo. Prøv evt at plugge en mindre dosis i en vandopløsning. Så garanterer du en mere præcis optagelse uden at for meget går tabt også.
Har faktisk et par bacopa extract kapsler på 600mg liggende, men har aldrig lige fået prøvet dem. Hvad har din dosis været?
Har taget en kapsel med 500 mg bacopa extract ca en time inden. Men pas på det kan virkelig tage fart og inden længe er man på vej til respirationsbesvær. Var på daglig kratom dosis som egentlig ikke gjorde mig høj mere bare til at holde abstinenser stangen og modvirke lidt angst. Da jeg tog bacopa var det som om jeg havde taget et kraftigere opiat. Spændende hvordan det lige ville reagere med morfin. Har fundet nogle quotes fra nogle studier her:
Rauf, Khalid; Subhan, Fazal; Abbas, Muzaffa; Badshah, Amir; Ullah, Ihsan; Ullah, Sami. Effect of Bacopasides on acquisition and expression of morphine tolerance. Phytomedicine: International Journal of Phytotherapy & Phytopharmacology. Jul 15, 2011Acute and Chronic administration of 5, 10 and 15 mg/kg rt Bt-ext BM significantly reduced both expression and development of tolerance to morphine analgesia in mice. Additionally, Bacopa monnieri was found to enhance antinociceptive effect of morphine in intolerant animals. However, no tolerance to Bacopa monnieri antinociceptive effect was observed in seven days treatment schedule. These findings indicate effectiveness of Bacopa monnieri for management of morphine tolerance.
T. Sumathi, K. Balakrishna, G. Veluchamy, S. Niranjali Devaraj: Inhibitory Effect of Bacopa monniera on morphine Induced Pharmacological Effects in Mice. Natural Product Sciences 2007, 13 권 , 1 호 , 46-53.Oral administration of the extract (40 mg/kg) significantly inhibited morphine-induced analgesic tolerance, withdrawal symptoms, hyperactivity, reverse tolerance, Dopamine receptor supersensitivity and apo-morphine-induced climbing behaviour in mice. The results of this study showed that, alcoholic extract of Bacopa monniera (BMA) exerted inhibitory effect against morphine-induced pharmacological effects, suggesting that the extract could be useful in the treatment of morphine toxicity.