Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: CODEIN
Junior medlem

Har prøvet at skaffe codein i et stykke tid nu, men har altid fået tilbudt nogle helt sindssyge priser. Har nu fundet en meget let og billig løsning i form af "Euphon syrup", som skulle være det samme som activis. Er der nogle af jer der har erfaring med EUPHON?

Titel: Re: CODEIN
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Euphon syrup Composition
"Cough Syrup 300ml Euphon contains: Codeine 0.1 g / 100 ml, Erysimum, aqueous extract dry on maltodextrin (1) 0.3 g / 100 ml. Excipients: citric acid monohydrate, cochineal Red A, Raspberry Natural flavor (2), methyl paraben, propyl paraben, alcohol, sucrose solution, Water purifiée.Excipient (s) with known effect: alcohol, sucrose. (1) maltodextrin included in the mass of extract: 90 mg to 120 mg. The amount of maltodextrin included in the mass of extract varies depending on the title of the extract of total flavonoids. - 1 tablespoon or measuring cup 15 ml contains 15 mg of codeine 10.28 g sucrose 320 mg of absolute alcohol - 1 measuring cup 10 ml contains 10 mg of codeine 6.85 g sucrose 213 mg of absolute alcohol - 1 measuring cup 5 ml contains 5 mg of codeine 3.43 g sucrose 107 mg of absolute alcohol alcohol content: 2.7% v / v. (2) the natural flavor of raspberry Composition: alcoholate, tincture and concentrated extracts of raspberry Makatussin"

Heads up, du kommer til at tømme endetarmen 100% efter at drikke så meget sukker og tilsætningsshit. Du kan vidst sagtens få en fin rus ud af det, men overvej om det er dét værd. Det er MEGET klam sirupsvæske at få ned.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Titel: Re: CODEIN
Medlem

Hahaha - før jeg fik læst dit indlæg fudge - tænkte jeg også: "Han ender i en mødding af bræk og lort inden kodeinen kicker ind" :lol:
Det er langt fra værdigt Dr. Ond. Kodein er i sig selv en ret så kedelig størrelse, at have med og gøre. Jeg kan ikke sætte mig ind i, at nogen gider at ulejlige sig med en fidus, som udtræk på kodimagnyl, derfor virker et projekt med kodein sirup mig helt absurd.
Kodein befinder helt på bunden af ranglisten, og den store tilgængelighed af gode kandidater i dagens Danmark, burde kodein slet ikke komme på tale. Især ikke hvis man skal til, at foretage sig tiltag i den forstand for at nå frem til udbyttet.
Oxycontin f.eks. er ret dyrt hvis det er det originalt OC, men der er meget mere bang for the buck. Der skal virkelig små doser til for intolerante, og man kommer i en hygge-stemning uden lige, så opleveren får også en ordentlig en over nakken.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]