Ø Tripperen! skrev:
En Vaporgenie er lavet specifikt til DMT, og er så effektiv som overhovedet muligt. Der har jeg også oplevet, at det er slået fejl. Så har svært ved at se, hvordan en E-cigaret skulle være mere skudsikker.
Som du selv siger, hvis Gudinden vil tillade det.
Jeg har engang indtaget 240mg 50% Changa, uden at jeg kom helt igennem. Jeg indtog det på pibe og spand. Først 60mg på pibe, imens en ven fyldte flasken med røg fra 180mg, sådan at det var klart at inhalere med det samme. Alt indtaget indenfor 30 sekunder. Jeg lå og vippede på grænsen, og knækkede mig flere gange.
Normalt skal jeg have 70-100mg, før jeg er igennem.
Vend tilbage, når du har gjort det 100 gange, uden at det en eneste gang er slået fejl. Hvis du klarer det, er den bulletproof
Men jeg tror gerne, at det fungerer fint med en E-cigaret, men det gør det også med alle de andre teknikker.
Det er sjældent fremgangsmåden det er galt med, det er som regel brugeren.
E-cigaretten fungerer på en helt anden måde. Varmelegemerne bliver kølet af fordampningen af bærevæsken (propylenglycolen) og luftgennemstrømningen ved sug, og så længe der er væske at fordampe, kan temperaturen i teorien ikke blive så høj, at DMT'en brænder. Det kan den ved alle metoder, der benytter åben ild, eller anden ikke-reguleret varmekilde, uden bærevæske der kan køle ved fordampning. Selv i en Vaporgenie kan man brænde DMT'en af, uanset hvor meget den er lavet til formålet.
Når jeg snakker om "bulletproof" er det ikke om den kan levere gennembrud eller ej. Det går mere på nemheden ved levering og dosering. Det er umuligt at brænde DMT'en af, så længe man har nok basevæske tilført, og jeg vil også tro (og jeg går altså ikke i kirke) at doseringen er meget mere pålidelig, da du ved at alt DMT'en er fordamet, og intet brændt af.
Da jeg prøvede "the machine", var jeg altid usikker på hvilken dosis jeg egentlig var på, for jeg vidste ikke om jeg havde fået alt DMT'en afdampet, og vidste heller ikke hvor meget der bare var futtet af, og ikke gav nogen virkning.
Men jeg vender tilbage med vejledning, når den er lavet. Og så skal jeg nok opdatere løbende, efterhånden som jeg får erfaring med teknikken.
Jeg forventer ikke nogen revolution, men et alternativ, der helt sikkert vil appelerer til visse andre, hvis skidtet virker som jeg forventer, that is

Jeg ved jeg endnu er en grønskolling, og det er sgu fedt nok, nogle gange
/priestie