Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 20:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle
Her fredag aften/lørdag morgen var jeg i byen hvor jeg tog coke og amf, mest amf. Kokain er jeg brugt jævligt de seneste par måneder men jeg har ikke meget erfaring med amfetamin, og vil gerne drøfte nogle af de bivirkninger det har givet mig.
lørdag morgen omkring kl 12 gik jeg hjem fra morgenfesten. Prøvede på at sove, men det kunne jeg forståeligt nok ikke. Efter at have været hjemme et par timer blev jeg voldsomt syg. Jeg kastede op ligegyldigt hvad jeg puttede i maven (også vand). Det forstatte stadig søndag hvor jeg begyndte at blive bange for om der var tale om en forgiftning. Jeg var alene i min lejlighed, og tog derfor hjem til min mor for at blive nusset om (hun ved ikke jeg tager stoffer). Natten til mandag lykkedes det mig ENDELIG at sove. Nu er maven fin igen, men her de sidste to dage har jeg haft en følelse af at hele min krop sover?!? Altså når jeg rører ved mine arme/ben/mave, er det som om det er en anden jeg rører. Jeg har også stadig hjertebanken og til tider lidt brystsmerter. Bør jeg være bekymret? Har godt læst at amf for brodkarene til at trække sig sammen, men nu har det stået på lige længe nok, og det er en herre ulækker følelse.
Har nogle af jer prøven noget lignende? Er det nødvendigt at søge hjælp?
Tak på forhånd :hjerte:

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det lyder til, at det du bør være bekymret for er din håndtering af dét at være påvirket samt dit forbrug.
Overdosering, for ofte indtag, blanding af stimulanser og manglende søvn kan have mange negative effekter på helbredet. Og hvis det ikke har, så kan det bestemt føles sådan.

Tag en slapper, og lad stofferne ligge i nogle måneder, hvor du passende kan være god ved dig selv; få brugt noget energi, få noget godt og sundt at spise og nok søvn.
Du vil formentlig finde, at det er mere spændende at indtage stofferne igen bagefter, der skal mindre til for at blive påvirket - hvilket betyder du også får mindre bivirkninger, hvis du ellers holder dine doser nede og ikke blander stimulanser sammen.

Generelt er det bare en virkelig dårlig idé at tage amfetamin om morgenen, det fører sjældent noget godt med sig.

Det er svært at sige, om du bør være bekymret over dit hjerte-kar-system. Er du i tvivl, så gå til lægen, de må ikke tale med dine forældre om det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ja jeg har prøvet noget lignende

Hvor meget alkohol indtog du og hvor meget fik du at spise fredag/fredag nat?

Junior medlem

Frugthat skrev:
Generelt er det bare en virkelig dårlig idé at tage amfetamin om morgenen, det fører sjældent noget godt med sig.

Kan kun give dig ret..

Jeg stopper altid med at indtage amfetamin når mine fingre bliver kolde.. og vent nogle uger/månedere med at indtage noget igen, hele december måned indtog jeg kokain og til sidst måtte jeg bruge 1 gram om dagen for at få en lille virkning ud af det.. har så lige taget kokain sidste weekend for første gang siden det var fantastisk der skulle ikke mere end en lille bitte streg til ✌ samme gælder amfetamin.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]