Hej alle
Her fredag aften/lørdag morgen var jeg i byen hvor jeg tog coke og amf, mest amf. Kokain er jeg brugt jævligt de seneste par måneder men jeg har ikke meget erfaring med amfetamin, og vil gerne drøfte nogle af de bivirkninger det har givet mig.
lørdag morgen omkring kl 12 gik jeg hjem fra morgenfesten. Prøvede på at sove, men det kunne jeg forståeligt nok ikke. Efter at have været hjemme et par timer blev jeg voldsomt syg. Jeg kastede op ligegyldigt hvad jeg puttede i maven (også vand). Det forstatte stadig søndag hvor jeg begyndte at blive bange for om der var tale om en forgiftning. Jeg var alene i min lejlighed, og tog derfor hjem til min mor for at blive nusset om (hun ved ikke jeg tager stoffer). Natten til mandag lykkedes det mig ENDELIG at sove. Nu er maven fin igen, men her de sidste to dage har jeg haft en følelse af at hele min krop sover?!? Altså når jeg rører ved mine arme/ben/mave, er det som om det er en anden jeg rører. Jeg har også stadig hjertebanken og til tider lidt brystsmerter. Bør jeg være bekymret? Har godt læst at amf for brodkarene til at trække sig sammen, men nu har det stået på lige længe nok, og det er en herre ulækker følelse.
Har nogle af jer prøven noget lignende? Er det nødvendigt at søge hjælp?
Tak på forhånd