Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej folkens.

Jeg køber altid cola hos faste folk, hvor jeg ved, kvali er fin, men jeg undrer mig lidt over noget, og måske nogen har nogle erfaringer.

Man ser tit i dokumentarer på TV, at narkomaner køber noget coke foran fx mændenes hjem, på Istedgade i øvrigt eller af en eller anden tilfældig sort gut fra Gambia. Så tager de de og det virker som om, de får et sus ud af det, som var det nærmest et vidunder-drug, de havde fået fat i.

Senest i DR1 dokumentaren "52 dage som hjemløs", hvor en gut, som er garvet narkoman og normalt på heroin, har købt noget coke og fixer det. Det virker fantastisk for ham, ser det ud til.

I andre sammenhænge har jeg set folk i en dokumentar sniffe coke og tilsyneladende få en god rus.

MEN: Jeg var af den opfattelse, at coke på Istedgade fx er så skamcuttet, som det overhovedet kan blive og er noget af det dårligste, der kan opstøves.

Er kvaliteten blevet bedre på gaden til 4-500 kr, eller hvordan faen kan garvede misbrugere, som vel skal have mere end normale mennesker for overhovedet at mærke det pga intolerance, få et stort sus ud af noget gade-coke, som formentlig er 20 procent eller mindre i renhed? Jeg undrer mig bare ...

Dedikeret medlem

Jeg har prøvet at købe kokain foran Mændenes Hjem på Istedgade. Du har sikkert ret i at renheden ligger på omkring 20 %, men til gengæld sælger de det i små poser, der vejer ca. 0,25 g. Hvis du deler det med 5 får du 50 mg. Det svarer til én dosis, og virker udmærket. Jeg kan ikke mærke at der er andre stoffer i. Sandsynligvis er det bare flormelis.

Men renheden og vægten varierer en hel del. Nogle gange er det for svagt, og så må jeg tage to poser. Andre gange er jeg godt tilfreds efter én pose.

Nu er det sjældent jeg tager kokain. Ellers ville jeg nok have fundet et bedre sted at købe det.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Enspænderen skrev:
Du har sikkert ret i at renheden ligger på omkring 20 %, men til gengæld sælger de det i små poser, der vejer ca. 0,25 g. Hvis du deler det med 5 får du 50 mg. Det svarer til én dosis, og virker udmærket. Jeg kan ikke mærke at der er andre stoffer i. Sandsynligvis er det bare flormelis. Men renheden og vægten varierer en hel del. Nogle gange er det for svagt, og så må jeg tage to poser. Andre gange er jeg godt tilfreds efter én pose.

Well. Hvis der kun er 20% kokain i svarer din dose til 10 mg.
Der ud over indeholder posen sikkert en del levamisol, som du kan søge dig til mere info om, bla. her på sitet og nedenstående, hvor det tyder på, at levamisol har synergisk effekt med kokain i kroppen
http://www.sciencedirect.com/science/ar ... 0814000094

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Det er også en fantastisk følelse for en alkoholiker at få en øl hvis han har undværet i lang tid, på trods af at personen måske normalt drikker 30-40 genstande om dagen :)

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Dedikeret medlem

Jeg forstår ikke dit regnestykke, Frugthat. 20 % af 0,25 g. er da ikke 10 mg.

Okay, der er sikkert levamisol i den kokain jeg køber. Men det er der vel også i den kokain I andre køber, fordi det er så almindeligt. Hvor mange ved overhovedet hvordan ren kokain uden levamisol virker? Hvordan mærker man forskel?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men 20 % af 50 mg. er.
Så den er nu god nok.

Jeg har engang købt lidt med en kammerat der med sikkerhed ikke var i nærheden af 20% kokain, langt fra.
Fy det var ringe!

Dedikeret medlem

I misforstår hvad jeg siger. Jeg siger ikke at jeg deler en pose i fem portioner. Jeg tager en hel pose med 0,25 g. kokain. Hvis renheden er 20 %, så får jeg 50 mg. ren kokain.

Junior medlem

Enspænderen skrev:
I misforstår hvad jeg siger. Jeg siger ikke at jeg deler en pose i fem portioner. Jeg tager en hel pose med 0,25 g. kokain. Hvis renheden er 20 %, så får jeg 50 mg. ren kokain.

Tager du så bare den ene pose og så er du tilfreds? Hvordan indtager du det?

Spørger bare af ren interesse.

Desuden, er der nogen, som kan forsøge at gøre det lidt mere klart for mig, hvordan man rent praktisk får det til at løbe rundt at være afhængig af et stof som coke, hvor virkningen er væk nærmest med det samme igen - særligt hvis det ryges eller injiceres? Hvor mange gange om dagen skal man indtage det, for at abstinenserne ikke kommer? Tager man det igennem hele dagen?

Medlem

Jeg kunne aldrig finde på at fixe coke, så jeg kan selvfølgelig ikke sætte mig ind i, hvordan det virker ved et fix, selv ved skodkokain med lav procent.

Når man ser fx narkomaner i dokumentarer købe gadecoke på Istedgade og tager nogle streger nasalt, så får jeg lyst til at råbe af skærmen "neeeej, det er jo totalt skamcuttet og urent" - find dog en anden vendor!! Ved godt, det sikkert ikke er muligt for hjemløse narkomaner osv.

Det virker bare som om, at de får en rus ud af det selv ved indtagelse nasalt, og det kan jeg bare ikke få til at stemme med det jeg troede om kvaliteten af gade-coke, hvor man sgu da skal tage nærmest den halve pose på én gang for at få en bare nogenlunde god effekt, tænker jeg.

Egentlig lagde jeg bare op til, om gadecoke til billige penge mon var så skidt, som man gik og troede, når det på TV virker som om, at narkomaner sagtens kan få noget godt ud af det.

Dedikeret medlem

Jeg klipper posen op, lægger det ud i baner, og sniffer det med et lille sugerør. Det er små runde poser, som ikke kan lukkes igen, og som indbyder til at man tager det hele på én gang.

En pose koster lidt over 100 kr., men prisen varierer lidt. Det afhænger også af hvor meget man køber, og hvor dygtig man er til at prutte om prisen.

Senest rettet af Enspænderen 30 mar 2017 20:27, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Jeg vil gerne advare iv brugere af kokain om at der florerer en del meget stærk kokain på Vesterbro.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Alshabab skrev:
Jeg vil gerne advare iv brugere af kokain om at der florerer en del meget stærk kokain på Vesterbro.

Hvad mener du?? Crack?

edit: Bare glem det. Overså IV.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]