fudge skrev:
Lyder lidt til at dit opiat-(mis?)brug er skylden til dårlig søvn. Har du været meget vant til at indtage oxycodone inden du har skulle sove? Hvis det er tilfældet, er din tolerance nok bare noget dertil hvor du (sjovt nok) har brug for mere for at være basket, og hvis du ikke har det i dit system, bliver din krop simpelthen rastløs. Det kan også være jeg tager fejl i min antagelser, men ellers er oxycodone også en ret stimulerende opiat, faktisk den anden mest stimulerende jeg personligt har prøvet udover tramadol.
Hvordan er dit daglige brug af opiater ellers?
Har ikke noget dagligt brug af opiater - langt fra. Hvis jeg har noget liggende, hvilket er tilfældet pt., så kan jeg godt tage det et par gange om måneden. Men det er ikke et problem, hvis det er det du mener

Jeg er
meget opmærksom på afhængighedspotentialet ved oxy, så på dét plan passer jeg meget på.
Sjovt med præferencer. Jeg har taget tramadol én gang, og det bliver også den sidste. Det giver mig absolut ingenting, set i forhold til oxycodon.
Måske jeg har taget det for tæt på sengetid? I hvert fald var det ikke fedt at ligge vågen så længe, så det kommer helt naturligt til at betyde at der vil gå lidt tid før jeg søger en oxy-basker igen..