Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 maj 2017 12:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 maj 2017 15:40
Indlæg: 11
Hej, jeg har spurgt et par gange men ikke fået noget detaljeret svar. Det kan ikke være imod reglerne, da det bestemt er harm reduction at sørge for at folk ikke forgifter sig selv, ikke?

Jeg har faktisk lidt over en halv grad i kemi fra København Universitet, og jeg har ingen problemer med komplicerede organiske synteser i et stort laboratorium med alt det rette glassware og udstyr og STORE mængde precursors, men når jeg skal arbejde med 0.5-1 gram coke som måske er under 50% så har jeg åbenbart problemer.

Er der nogen, som gider at give et mig en idiotsikker og detaljeret vejledning til hvordan man laver crack/freebase med små mængder coke? Jeg vil meget gerne have flere forslag, både metoder der bruger bikarbonat og metoder der bruger ammoniak, bare det er detaljeret og idiotsikkeret :)

Til gengæld vil jeg svare detaljeret på ALT hvad har med kemi at gøre, især organisk kemi, måske er den en syntese, du har problemer, har ikke det rigtige udstyr, det rigtige glas, anything. Jeg kan hjælpe med det meste, jeg har kun gået til EKSAMEN i hvad der svarer til lidt over 0,5 kemigrad, men jeg fulgt mange andre forløb på UNI, så der er ganske lidt, jeg ikke kan hjælpe med.


På forhånd tak
CokeHead


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2017 16:53 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hej.
Det er heller ikke i mod reglerne, men det er tilladt at forsøge at undersøge sagen nærmere selv, evt. gennem søgemaskinen ;)

Du kan evt. forsøge at læse europiums veludførte rapport om omkrystalliseringen af kokain.HCl viewtopic.php?f=80&t=15277&hilit=omkrystallisering.
Heri basificeres kokainen som et skridt i oprensningsprocessen af kokain.HCl.

Hvad jeg og en ven plejer at gøre er ekstremt simpelt; Vi opløser ca. 250 mg gade kokain.HCl i en teske med ca. 2 ml 8% ammoniumhydroxid/salmiakspiritus/NH_4OH, inddamper opløsningen med en lighter, frasorterer kokainbasen med en mønt, kniv eller nål, og overfører den til en overflade.
Vi lader basen tørre og ryger den derefter med stor fornøjelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 maj 2017 20:01 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
https://www.youtube.com/watch?v=2msWphlbnBc


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team