Hej Alle
Takker for et dejligt forum, jeg har fulgt med på sidelinjen i mange år, men har først taget mig sammen til at melde mig ind fornylig.
Jeg vil høre, om i kan hjælpe mig med følgende problematik, først vil jeg lige starte med lidt baggrundsinfo således at det hele giver mening for jer.

Jeg har kroniske smerter i maven samt rygsmerter. Jeg har gennem lang tid fundet ud af, at hash kan give mig lindring, men PT ryger jeg det, da jeg også døjer med Astma, så vil gerne finde en anden måde at indtage det på,
Problemet er at jeg er blind, og kan ikke få hjælp til at tilberede noget, da min omgangskreds ikke er så glade for at stå i røg og damp, da de har kørekort, og jeg kan jo ikke rigtigt bede min hjælper om det, da det desværre ikke hører under de få opgaver, som jeg kan få hjælp til fra det offentlige.
Derfor vil jeg høre, om i måske kan hjælpe mig lidt på vej med en metode eller flere på, hvordan jeg kan tilberede det selv.
Hvis det skal opvarmes så har jeg et IGrill termometer hvor jeg kan aflæse temperaturen på min Iphone
Jeg har forsøgt følgende selv, men jeg synes ikke rigtigt, at det har virket.
1. Spist noget rent hash, det virkede ikke.
2. Kogt noget vand prøvet at opløse hashen i det. Det virkede heller ikke..
3. Prøvet at hælde varmt vand over noget pot, men det virkede heller ikke.
Kan jeg lave noget på en anden måde, gerne udførlig forklaring tak.

Har spurgt i et andet emne om tilberedning med kokosolie, vil det kunne siies fra i andet end et kaffefilter, og eller findes der en anden metode, på tilberedning, hvor jeg kan spise drikke det, så jeg slipper for at si det.
Beklager at min problematik blev lidt lang, jeg håber, at I kan hjælpe mig, da Cannabisen faktisk er noget af det bedste og eneste mod mine smerter, derfor vil jeg heller ikke bare opgive det.
Jeg vil gerne lave nogle forsøg, hvis nogle af jer har forslag til fremgangsmåder til mig.
I skal ikke holde jer tilbage fordi, at jeg er blind, har i spørgsmål så spørg, ingen spørgsmål er dumme, der findes kun dumme svar.

Mange hilsner
Noeyes