Hej
Vil gerne høre om jeg er på rette vej og blot skal væbne mig med tålmodighed eller hvad. Jeg er i gang med mit første grow så jeg er ikke den mest erfarne her

Ok here goes :
Jeg har spiret 2 frø via "tallerken metoden" Begge havde kim der var på vej ud af frøet da jeg plantede dem over i et af disse minidrivhuse med noget spire/starterjord. De er plantet cirka en cm under jorden
og jorden ovenpå er kun lige trykket ganske let som i næsten ikke....
Det er meningen at de skal plantes ud når der er kommet (hvis der kommer) planter ud af det. Nu står de så under en 20 watt led lampe fra jem og fix. 4000K og 1650 lumen og jorden de står i er omkring 27 grader varm.
Lampen hænger 7 cm over jorden og afgiver en lille smule varme, man kan sagtens have sin hånd på den (det er jo led).
Jeg vander dem en lille smule daglig (meget meget lidt) men langt det meste af fugten bliver inde i drivehuset så jeg bruger egentligt bare lidt af det vand der kondenserer på oversiden af drivehuset. Frøene får 18-20
timers "sol" om dagen og har nu stået sådan i 3-4 dage og der er ikke kommet noget op endnu? Er jeg på rette vej eller hvordan? Hvor lang tid skal jeg forvente at det tager? Skal jeg tage den øverste del af drivehuset af ind imellem
for lige at lufte den værste kondens ud eller?
Håber i kan hjælpe
En Grow newbie!