Mrmeeseeks skrev:
Vil sige af min egen erfaring med at tag steoider i en ung alder er altid en rigtig dum ide for uanset hva kommer din egen krop aldrig tilbage til det den var på før. Og man kan desværre også blive alt for glad for det da ens krop virkelig tag imod den første kur som var det slik til et lille barn.
Begyndte selv da jeg lige var blevet 18 og havde faktisk altid haft noget imod det indtil min makker fik mig overtalt og vi havde ingen erfaring så det hed 1250mg alpha test p i ugen i 20 dage. Jeg kørte kun 10ml for det skræmte mig lidt. Men når man først ser at det virker på ens krop så bliver man forelsket og det er sket for mig og lige siden har jeg kørt 30ml 250mg test e op til sommeren da min fedt forbrænding er ok høj så behøver ikk noget der trimmer. Og maks 275mg systonon helst kun 250mg igennem vinteren og skyder hver 3 dag. Så a erfaring vil jeg fra råde dig det men vil nu os gerne ha du får det bedste ud a det. Jeg er lige blevet færdig med den længste kur jeg har taget og den varede i 90 dage lidt lang tid for min smag men også det bedste resultat og det er først ved denne kur jeg er nødtil at tag efter kur så det er jeg meget uerfaren med os derfor jeg kom herind for at få råd. Men hva jeg har erfaret og hørt og læst mig frem til er at hvis man ikke køre en kur i over 6-8 uger så behøver man ikk efterkur. Men jeg kan os tag fejl siger det bare a min egen erfaring. Men bare tænk dig om og ikk gå helt bananas når du ser hva du får a resultater. Start i den lave ende med noget a det milde som test e og test p også når du har fået lidt erfaring med den slags a dem så kan man gå videre til lidt systonen da det slår lidt hård og ens krops højstsandsyndeligt væsker op på grund a deka som er i men det forsvinder igen men det er der kun for at skåne dine led og dine knogler da man tag nogen kilo på hvis man gøre det rigtig det har lykkes mig på 10ml 250mg sys 250 at gå fra 77kg til 99,8kg på 20-25dage men det er ikk noget man skal tag lige op til sommeren hvis man gerne vil ha en flot strand krop.
Så mit råd er at tænk dig godt om husk dine led og dine sener og knogler. Sæt dig ned og tænk på 2 mål du gerne vil opnå ved det den ene mere realistisk den anden dit "drømmemål" også tag det et skridt a gangen og find ud a om du overhovedet har behov for at tag kur til dit første eller nummer 2 mål for mad gøre rigtig meget så hellere tag et måltid mere end at begynde På det. læs eller spørger folk som du ved eller som herinde hvor det er emnet så du kan få de rigtig info at vide så du kan få den bedste rådgivning. Og gøre hva du synes er bedst med den info du har fået og ikke tag shit fra nogen selvom det er rigtig dumt at begynde i den aldre vent hellere til du er ihvertfald 23-25 hvor din krop selv er på sit ca maks. Men bare giv den maks gas i det træningscenter !! Og hvis folk ved du krudter så vis dem at det er altså ikk bare at skyde væske i kroppen også bliver man stor. Nej der er fanme blod sved og tår som følgere med og alt den mad man skal spise især hvis man som jeg gerne vil være sårn lidt for massiv men stadig en pæn figur og formen og størrelses forskellen på det hele skal passe sammen. Træner 6 dage om ugen 1-3 timer om dagen lige nu er jeg faldet meget i vægt på grund a sygdom men jeg er 178 høj og vejer 89 kg med en fedtprocent på mellem 8 og 12 det svingede fra uge til uge. Og jeg vil gerne op på de 110 120kg som er min "drømme vægt" lige nu kæmper jeg 10kg a gangen men det er lidt erfaring fra min side sorry den blev lidt lang men håber det ku bruges
Tråden er fra 2013, og brugeren har ikke været herinde siden 2014. Super første post...