Hej folkens.
Jeg tænkte at jeg lige vil være med.
Jeg har kørt i godt og vel halvandet år uden nogle problemer overhovedet. Kører pænt og forsøger da at overholde alle færdselsregler.
Det uheldige sker så, at jeg bliver stoppet i lørdags - For første gang. De beder selvfølgelig om kørekort og tjekker mig i registret.
Der finder de noget gammelt noget fra starten af år 2016, hvor jeg blev taget med noget hash i byen.
På baggrund af det "Spurgte" betjenten om jeg havde lyst til at deltage i en narkotest.
Jeg havde ikke rigtig noget valg, så jeg måtte følge med om til deres bil hvor de har det her narkometer.
Min sidste indtagelse af cannabis var ved 06:00 tiden lørdag morgen, hvor jeg lagde mig til at sove igen. Jeg havde desuden røget ret meget fredag aften, og ryger også til daglig.
Jeg bliver stoppet ved 16:00 tiden lørdag.
Betjenten gav mig en plastikdims, som skulle samle spyt.
Betjenten sagde gentagende gange, at jeg skulle komme den godt under tungen og ud til kinderne.
Jeg kørte den hovedsagligt omkring og på mine tænder.
Når den har samlet nok skal den ind i narkometret og så skal man lige vente i 8 min...

Man må desuden ikke spise, drikke eller ryge en smøg i de 8 min.
De første 4 gik okay hurtigt - De næste 4 gik meget langsommeligt.
Da testen var færdig viste den negativ ved al det "narkotika" den tester for. Jeg havde aldrig nogensinde troet at det var tilfældet, men egentlig reelt nok. Jeg var jo ikke påvirkede længere. Så jeg fik lov at køre videre.
Jeg synes lige jeg ville dele det selvom det nu blev lidt langt.
Det værste er snart, at jeg jo ikke aner hvad den siger næste gang jeg bliver stoppet.