Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 19:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA + kokain
Dedikeret medlem

Er der nogen der har prøvet at tage kokain til at forlænge et MDMA-trip?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Virker de to stoffer ikke primært på forskellige receptorer?
Hvis sessionen absolut skal forlænges, hvorfor så ikke bare gøre det med det stof man i forvejen er på og man gerne vil forlænge?
Jeg tror de negative effekter (fx cardiovaskulære) er større end de positive.

Medlem

Jeg synes at have læst flere steder, at kokain modvirker effekten af MDMA. Tror alligevel ikke der er meget effekt at hente fra kokainen medmindre det er helt rent, da MDMA rusen er mere fremtrædende.
Uanset så er jeg enig med Frugthat i at negative effekter er større end de positive, så jeg ville ikke anbefale at blande de to stoffer.

Dedikeret medlem

Der er grænser for hvor længe man kan forlænge et MDMA-trip. Når serotoninen er brugt op stopper trippet, uanset hvor meget MDMA man tager. For mit vedkommende rækker serotoninen ikke særlig langt. Derfor fik jeg den idé at forlænge trippet med kokain, som hovedsagelig virker på dopamin-systemet.

Men hvis kombinationen er dårlig, må jeg opgive min idé.

Dedikeret medlem

Hvad med at undersøge hvordan man opbygger serotonin bedst, og så tage en kur ugen op til? Kosttilskud, mad der hjælper osv.

Har læst en masse indlæg fra folk der mente, at cannabis på comedown skulle være det bedste, og så bare ryge igennem dagen efter. Sidst jeg tog MDMA lavede jeg så potchai til comedown, fordi jeg synes det ligger sig mere i kroppen, og så havde jeg læst at sort te skulle være godt for optagelsen af THC osv., men koffeinen i teen var ret skidt for rusen, så jeg ville ikke anbefale at tage stimulanser for at forlænge. Men det kommer nok an på hvordan du bruger det, om du vil ind i dig selv, eller ud af dig selv. Kunne godt forestille mig at en stimulans kunne virke, hvis du bruger det til at gå ind i det du laver.

Ellers så kan det at skrive triprapport/integration også godt bringe noget af oplevelsen tilbage.. Meditation også.

Dedikeret medlem

For at opbygge serotoninlagrene skal man tage 5-HTP, som let bliver omdannet til serotonin. Det gør jeg altid. Det hjælper lidt, men ikke særlig meget.

Jeg kan godt lide at tage cannabis sammen med forskellige andre stoffer, men ikke lige MDMA. Virkningen er så sart og fin, at jeg helst ikke vil drukne den i hashtåger. Godt nok har jeg aldrig prøvet det, men umiddelbart er det ikke noget jeg har lyst til. Først vil jeg prøve med enten 2CB eller ketamin, som flere har foreslået her på Psychedelia.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er meget man kan gøre for at øge kroppens serotonin niveau, men forholder vi os til kosttilskud, øger B6 vitaminer kroppens evne til at syntetisere serotonin
Citat:
Vitamin B6 helps the body make several neurotransmitters, chemicals that carry signals from one nerve cell to another. It is needed for normal brain development and function, and helps the body make the hormones serotonin and norepinephrine, which influence mood, and melatonin, which helps regulate the body clock.

http://www.umm.edu/health/medical/altme ... pyridoxine

Dedikeret medlem

Jeg tager i forvejen stærke B-vitaminer som kosttilskud.

Junior medlem

Det eneste du kan bruge kokainen til i den sammenhæng er hvis du føler det bliver ALT for euforisk og overstimulerende. Som sagt vil kokainen modvirke MDMA'en. Kokain er generelt god til at gå ind og skære den "psychedeliske" kant af ens trip er min erfaring.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]