Obama skrev:
Du kan tage en nål og prikke hul i beholderen.
Når du så har gjort dit "stuff". Så varmer du med en lighter og smelter hullet lukket igen

Haha smart, men sku lige lidt for meget arbejde og risiko.
fudge skrev:
Det kan godt lade sig gøre, de er bare hårdfaste. Kan muligvis uploade en hurtig lille pictorial senere
FiveHours skrev:
Jeg har forsøgt både med Otrivin og Apotekets næsespray. Otrivin er en sej satan, der er meget umedgørlig, så det vil jeg ikke begive mig ud i, hvis jeg var dig.
Derimod kan Apotekets næsepray åbnes relativt nemt

Det lærte jeg på den hårde måde efter jeg flåede låget af, og en stor andel af indholdet fløj ind i min mund og resten på gulvet. Så vær forsigtig og ikke brug for meget kraft.
Ja de er sku nogle sataner, fandt en gammel flaske den anden uge og prøvede med en smøre kniv at få den op, det var praktisk talt umuligt uden jeg skulle ødelægge flasken og ikke kunne få den på igen.
Tror bare jeg venter til imorgen til store lønningsdag og henter mig en saltvands fra apoteket.
Synes stadig det er sjovt, Otrivin, Zymelin osv, skal gå op i ikke at kunne få deres flasker åbnet, når man alligevel ikke kan lave deres medicin derhjemme, så hvis man vil have mere skal man jo alligevel købe en flaske til.
Prøvede endda at google rundt på det, også engelsk, men i USA fx, har de flasker som de bare kan skrue af... så det var ikke megen hjælp.