Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 19:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Efter meget googling, og research, har jeg ikke fundet frem til noget overhovedet på at åbne en Otrivin næsespray flaske.
Ville lige høre om nogle har prøvet det før, eller kan give gode råd til hvordan jeg bære mig ad.

Som udgangspunkt tror jeg ikke det er så let muligt, da den jo er designet til at være ubrugelig efter brug og til at tjene flere penge.

Udover det, kan man åbne saltvands næsesprays fra apoteket? har ikke fundet meget om det, men vil ikke spilde 44 kr på noget salt vand i en lukket flaske.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Du kan tage en nål og prikke hul i beholderen.

Når du så har gjort dit "stuff". Så varmer du med en lighter og smelter hullet lukket igen ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan godt lade sig gøre, de er bare hårdfaste. Kan muligvis uploade en hurtig lille pictorial senere

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Medlem

Jeg har forsøgt både med Otrivin og Apotekets næsespray. Otrivin er en sej satan, der er meget umedgørlig, så det vil jeg ikke begive mig ud i, hvis jeg var dig.

Derimod kan Apotekets næsepray åbnes relativt nemt :) Det lærte jeg på den hårde måde efter jeg flåede låget af, og en stor andel af indholdet fløj ind i min mund og resten på gulvet. Så vær forsigtig og ikke brug for meget kraft.

Junior medlem

Obama skrev:
Du kan tage en nål og prikke hul i beholderen.

Når du så har gjort dit "stuff". Så varmer du med en lighter og smelter hullet lukket igen ;)

Haha smart, men sku lige lidt for meget arbejde og risiko.

fudge skrev:
Det kan godt lade sig gøre, de er bare hårdfaste. Kan muligvis uploade en hurtig lille pictorial senere

FiveHours skrev:
Jeg har forsøgt både med Otrivin og Apotekets næsespray. Otrivin er en sej satan, der er meget umedgørlig, så det vil jeg ikke begive mig ud i, hvis jeg var dig.

Derimod kan Apotekets næsepray åbnes relativt nemt :) Det lærte jeg på den hårde måde efter jeg flåede låget af, og en stor andel af indholdet fløj ind i min mund og resten på gulvet. Så vær forsigtig og ikke brug for meget kraft.

Ja de er sku nogle sataner, fandt en gammel flaske den anden uge og prøvede med en smøre kniv at få den op, det var praktisk talt umuligt uden jeg skulle ødelægge flasken og ikke kunne få den på igen.

Tror bare jeg venter til imorgen til store lønningsdag og henter mig en saltvands fra apoteket.

Synes stadig det er sjovt, Otrivin, Zymelin osv, skal gå op i ikke at kunne få deres flasker åbnet, når man alligevel ikke kan lave deres medicin derhjemme, så hvis man vil have mere skal man jo alligevel købe en flaske til.
Prøvede endda at google rundt på det, også engelsk, men i USA fx, har de flasker som de bare kan skrue af... så det var ikke megen hjælp.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ang. pictorial er det nok ikke sådan liiige til... Skal heller ikke kune sige om de har omdesignet den eller sådan, men hvis du vitterligt bare prøver at knække den der sprøjte det af så langt nede som muligt, så plejer det at give et godt pop for mig.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Er der en grund til at du ikke bare bruger en tom næsespray, som er beregnet til at blive fyldt igen og igen? Det sælger alle apoteker også :)

Medlem

Næsespray flaske, 50 ml, brun
En smart sprayflaske, lavet som en næsespraymodel. Toppen kan skrues af så den kan fyldes op med hvad man lyster.

( prøv google den tekst, og du skal finde hvad du søger )

Medlem

hva skal du bruge en hjemmegjort næsespray til?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]