Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 01:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa, her til aften har jeg taget 8 concerta 54mg piller. 3 af pillerne tog jeg uden film på og slugte.
Nu sidder jeg så og har det meget dårligt og mærkeligt i min krop, kan mærke jeg er stærkt ramt af eufori og mit hjerte banker uendeligt hurtigt.. Det er ved at være 4-6 timer siden jeg tog dem og jeg tog sem alle indenfor en time. Ved ikke om hg skal være nervøs eller ikke, for har læst mig frem til det er en farlig dosis, og det er første gang jeg prøver de her piller.. noget men eventuelt kan gøre for at sove?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har kun selv begrænset erfaring med concerta, så min ydmyge opfordring må være; ring til giftlinjen: 82 12 12 12

Det er helt ubegribeligt dumt at du tager så høj en dose første gang du prøver et nyt stof. Lad være med det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Havde det virkelig godt (og dårligt...) På en enkelt af de sataner + alkohol. Dælme en uansvarlig tilgang, men håber du har fået det bedre eller snart får det. Du kommer nok ikke til at sove før en gang om + 12 vil jeg vove at påstå.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Insane psychedelia user!

Hvordan har du det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]