Hey psy
Jeg har efterhånden brugt en frygtelig mængde tid på at belære mig selv omkring handel på darknet, men frygter stadig told osv for meget til at få bestilt noget.
Forstår at man skal undgå at bestille fra holland (en skam - de har sgu gode sager til ordentlige priser) og tænker at rent logisk ville det være bedst at bestille fra et land tæt på for at skulle i gennem så lidt kontrol som muligt.
Sad så lige og tænkte om ikke det ville være muligt at undgå strømerne fuldstændigt ved at bestille fra dk til dk - er der nogen der kan bekræfte/afkræfte dette?
Desværre virker det ikke som om det danske marked for diverse psykedeliske stoffer (såsom 2cb og mescalin) er særligt stort, specielt hvis man ikke er interesseret i at købe enorme mængder.
Kunne derfor godt overveje at være modig og måske bestille fra tyskland eller noget, men har som sagt kæmpe noia over det.
Altså har jeg følgende spørgsmål:
1. Er handel indenfor hjemlandets grænser praktisk talt risikofrit?
2. Hvor mange bekræftede handeler og hvor gode anmeldelser af vendors ville i mene var nok til at turde stole på?
3. Hvor meget stiger risikoen hvis man bestiller internationalt (dog stadig inden for eu self)?
4. Hvor meget mener i faren ved at bestille er steget efter diverse busts af vendors og lukning af markeder?