Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 11:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Psychedelia :eyes:

Min ven og jeg var i byen forleden, og besluttede os for at købe noget MDMA, og endte med at købe 2g i krystal/pulverform. Vi har prøvet forskellige stoffer før, bl.a. også ecstasy piller. Vi startede ud ved en 22:00 tiden og opløste det i vand og tog et par streger i løbet af natten. Ved 09:00 tiden havde vi drukket det sidste og tog hjem ad. Vi endte med at gå i seng kl 15:00. Læste mig efterfølgende herinde til at de fleste anbefaler en dosis på 1-300mg på en aften. Min ven og jeg nåede at tage 1g hver, hvad tænker I om det? Det skal lige siges at vi begge to var helt pikkede, men ingen af os havde det på noget tidspunkt dårligt eller var utilpas. Er vi helt gal på den, eller kan vi bare have en høj tolerance? God aften derude :peace:

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
1g er nok til at kunne have slået en af jer ihjel, så det er helt galt på den. Måske I var heldige at jeres MDMA var virkelig skamcuttet?

Mit bud vil være I nok kommer til at mærke noget af en nedtur i løber af de næste par dage.

Junior medlem

Det er klart ikke anbefalet helt generelt. Og i kommer klart til at mærke af det den næste tid, men vent med at tage det igen til det er gået mindst 2 måneder. Har selv prøvet samme hjerneløse måde at bruge stoffet på og det er slet ikke nødvendigt at indtage det på den måde. Man roller bare intenst og nærmest på en ulækker måde.

- Generelt vil jeg anbefale at man læser op på stoffet inden man eksperimenterer. Husk vand og god kost de næste dage. Kan anbefale 5-HTP som tilskud.

Junior medlem

Mesterfest skrev:
Det er klart ikke anbefalet helt generelt. Og i kommer klart til at mærke af det den næste tid, men vent med at tage det igen til det er gået mindst 2 måneder. Har selv prøvet samme hjerneløse måde at bruge stoffet på og det er slet ikke nødvendigt at indtage det på den måde. Man roller bare intenst og nærmest på en ulækker måde.

- Generelt vil jeg anbefale at man læser op på stoffet inden man eksperimenterer. Husk vand og god kost de næste dage. Kan anbefale 5-HTP som tilskud.

Som nybegynder er der ingen tolerance og i vil kunne få en virkelig god roller på mellem 150-200 mg. Og så er det en god idé ikke at være bange for at virkningen fader ud og i stedet for at tage mere under rusen, vente til man kan mærke virkningen aftager. Maks 500 mg i løbet af en aften og så har man mange timer at roll på(og på den dosis bliver man også godt blæst, men hvis man tager sine forholdsregler vil og er opmærksom vil jeg ikke betegne det som farligt).

Insane psychedelia user!

500 mg på en aften det er ikke særligt anbefalelsesværdigt

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
500 mg er alt alt for meget også.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Har en enkelt gang eller to splittet et gram med to venner, altså 330mg+/- hver, og syntes personligt det er for meget, øjne der flakker og tænder der klaprer som i en polarstorm i undertøj. Rusen er så uendeligt meget mere behagelig hvis man bare kører de 100-150 mg og så en redose på en 60-80 mg, euforien bliver ikke meget bedre end der, og bivirkningerne er minimale i forhold til de vanvids doser man ser folk tage. Desuden er nedturen heller ingenting, i forhold til hvis man rammer de 400-500mg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg vil også sige 300 mg er absolut maks fordelt over en aften. Hvis man er fornuftig er 120-150 mg dog rigeligt for de allerfleste. Måske kan ekstra doser forlænge en smule, men den eufori jeg leder efter, den vil kun være tilstede i de første 4-5 timer uanset hvor meget jeg tager. Som de andre siger er det simpelthen ikke bivirkningerne værd at gå højere op i dose. Håber ikke i har skadet jeres receptorer alt for meget på den her tur. Husk at selvom det måske er gået godt den her gang, så kan en lignende tur en anden gang godt være katalysator for kronisk depression eller i værste fald døden. Jeg plejer altid at dosere mit MDMA op inden en tur også gemme posen så jeg ikke finder den frem igen. Man skal ikke bare beslutte sig for at redose under en MDMA tur, for der er man slet ikke i stand til at vurdere om det er fornuftigt eller ej.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]