Måske flygter han fra noget, har I prøvet at snakke om det? Lige nu lyder det til, at I mødes hårdt mod hårdt (det, at du skal få ham til at indrømme. Og så lyder det som om, I har nogle konflikter lidt generelt?). Det kan være, at I begge ikke ved, hvordan I skal håndtere situationen. Måske er problemerne også nogle, der ikke nødvendigvis har noget med partneren at gøre men en selv. Jeg ville overveje en parterapeut, eller forsøge at snakke ærligt ud om det og prøve at skabe dialog. Men synes det er lidt svært, når man ikke kender mere til historien.
Dog er det nok altid godt ikke at være dømmende og mistroisk, overfor mennesker der muligvis er afhængige af narkotika. Oftest er det mennesker, som på en eller anden måde lindrer smerter, eller føler at de har brug for hjælp/eskapisme for at kunne være til stede. Håber I kan hjælpe hinanden og jer selv. Overvej at søge lidt professionel hjælp.
_________________ Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden
Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem. <@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede
|