Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 08:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej forum dette er mit første post herinde. Tanken var at dele min første oplevelse med 'Alprazolam' og evt. få lidt konstruktiv feedback da jeg ved om jeg har fået den ''fulde' oplevelse af substansen.

Jeg har i et stykke tid godt kunne tænkte mig at prøve pillen som rappere diverse steder promovere som 'xanax'. Jeg har selv tidligere erfaringer med THC, OP, NED, & MDMA.

Det startede med at min ven hookede mig op med en gut der solgte dem, Jeg købte 5 piller 'Alprazolam 1mg'. af mærket Ksalol for 40 kr stykket. hvliket jeg følte var at overbetale på trods af jeg ingen kenstkab til priserne har.

Jeg tog alene hjem og satte mig foran min Computer i mit musik studie. hvor jeg normalt plejer at sidde behageligt & underholder mig selv. når jeg ryger hash.

Jeg startede med at knuse 0,5 mg. i en Nestea ned pineapple & mango smag, mens jeg chilled og røg en plunt. jeg var lidt bange for at 'vente' for meget på effekten af frygt for en from for placebo.
efter lidt tid fik jeg sådan et 'pust'/snurring kortvarigt i mine hænder & tænke at jeg ville gå lidt videre.

Så jeg oppede min dosis med ydermere 1,5 mg. som jeg knuste & hældte i en dåse Coca Cola. - på dette tidspunkt røg jeg en ny blunt mens jeg stende shit på youtube.

- Herfra ved jeg ikke detaljeret hvad der skete først men jeg ved, at jeg. - Sniffed 4 små streger kokain på størrelse med et lillefinger led, & tog endu 1 mg. Alprazolam (3 mg. Ksalol i alt nu) i endu en dåse Cola, med MEGET lidt rom i for smagens skyld.

Det er hvad jeg ved. Men nu kommer alt det jeg ikke ved...

Jeg vågner dagen efter klokken 10 om formiddagen ved en ren tilfældighed, havde en aftale hos en frisør klokken 10:45 so super hældigt uden vækkeur alligevel.
efter et par sekundter tænker jeg --- ''hvordan fuck er jeg kommet i seng''
Normalt når jeg drikker, indtager coke, & ryger, kan jeg stadig huske øjeblikket hvor jeg tænker ''nu er klokken mange, slukker mine højtalere, lukker vinduet i studiet, & slukker min PC''
Mit studie er i et lille 'annex' som er ude i min have & da jeg går ud for at tjekke det møder jeg min ene sko, som jeg havde på dagen derpå, liggende mit ude i haven.
Døren til mig studie er hverken låst eller lukket men står åben på hvid gab, & lyset samt, computeren & mine højtalre er tændt.
Det ligger en go pose kokain frit fremem på bordet som jeg normalt ALTID ville gemme inden jeg gik i seng. FORDI at min lillebror har nølger dertil on nogle gange crasher der efter en bytur(nogle ting skal han bare ikke have kendskab til...)
- finder forresten min anden sko derude..

Jeg er helt paf, kigger i mit askebære hvor der ligger 70% tilbage af verden grimmeste rullede joint, altså den er så krøllet som det papir man vikler rundt omkring en buket blomset. & jeg tænker den har jeg samte ikke rullet.
Jeg kan huske at jeg dagen før, røg 3 joints/blunts fra en klump jeg havde. og MINIMUM må havde haft mindst 2g hash tilbage men NEJ. der lå 0,2g tilbage i posen og en grim pind i mit askebære.
Det skræmmende 2g er 4 joints for mig jeg ikke ved jeg har rullet & røget. WTF.

aflyste min frisør tid, sov igen fra en 11'tiden til 17:30. vågnede købte en pizza & sov igen fra 18:30 til 22:30.

ER DET NORMALT?
-

er i starten af 20'eren & vejer 55kg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Tror det er tegn på overdosering. Jeg ved ikke skide meget om benzoer, udover at jeg en gang så en af mine venner spørge indtil om vi ikke snart skulle tage hjem til vores kammerat. Det skal siges at vi sad i min kammerats lejlighed og han boede der endda dengang. Da vi vågnede dagen efter var han taget afsted uden sko og han kom først tilbage ved 8 tiden om aftenen og kunne slet ikke huske hvad han havde foretaget sig. Benzoer i høje doser er sgu noget af det jeg sidst vil udsættes for. Læs op på dine doser i fremtiden og så skal man altså ikke kombinere Stoffer første gang man prøver nye.

Insane psychedelia user!

Ja man bliver træt af benzoer og sover en masse du sku nok ha sparet lidt på dine piller

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Klassisk benzohistorie! Heldigt at du, åbenbart, kun har bevæget dig rundt på din egen grund.. interaktion med andre mennesker kan resultere i meget røde kinder, hvis det går bedst - fatalt hvis det går værst... 1mg alprazolam er rigeligt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]