Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 10:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

+Hej Psy
Er forholdsvis nu, på forummet, så beklager hvis træden er lagt forkert.
Det korte af det lange er jeg har holdt en pause med ketamin, i 1/2 års tid
Min dealer gav mig lidt i dag, som jeg afprøvede. Det virker skønt, men har utrolig mange OEV ?
Er på alprazolam 1mg 3x dagligt. kan det have det nogen betydning?
Har taget 60mg først og efter 20 min 80 mg.
Jeg er meget tør i munden og har svært ved at taste på en computer.
Jeg har derudover meget svært ved at fokuserer.
Har det på ingen måde dårligt, men det er en anden virkning end jeg er vant til
Tror i det er ketamin eller noget helt 4. ?

Mvh

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Ketamin bør ikke give dig deciderede OEV. Den kombo du kører kan måske nok give dig hallu'er. (Tror) ikke det er fed kombo dude.

Junior medlem

Bo Dega skrev:
Ketamin bør ikke give dig deciderede OEV. Den kombo du kører kan måske nok give dig hallu'er. (Tror) ikke det er fed kombo dude.

er det dumt at tager alprox og ketamibn?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bo Dega skrev:

????????????????

Altså vi kan godt blive enig om at det ikke er OEVs som på psys, men synes da godt nok jeg har oplevet rigelig mærkelige ting ske for øjnene af mig på ketamin og andre dissos.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

fudge skrev:
Bo Dega skrev:

????????????????

Altså vi kan godt blive enig om at det ikke er OEVs som på psys, men synes da godt nok jeg har oplevet rigelig mærkelige ting ske for øjnene af mig på ketamin og andre dissos.

+1
MrWhiteDax skrev:

er det dumt at tager alprox og ketamibn?

Om det er dumt ved jeg ikke, tror ikke der er noget farligt i den, men tvivler på at de potentiere hinanden. Jeg kan kun opfordre dig til, for fremtiden, at forsøge at finde den rette information før du går i gang med at kombinere. Keta er rigtig godt kombineret med rigtigt meget, men der er bestemt også noget det absolut ikke passer sammen med imo.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
Det gør de. Ketamin og depressanter potentierer hinanden, og man skal især være varsom med opioider/opiater og i 'lidt mindre grad' med benzodiazepiner eller alkohol.

Ja, med opiater skal man være ekstremt varsom. Har engang blandet keta og dope, og det var helt ubeskriveligt ubehageligt.

Jeg fandt en tråd på bluelight om det samme:

Citat:
Jamshyd said:
17-04-2009 03:03
[Quote Originally Posted by Prea View Post
I would say they're probably pretty dangerous to use with ket, since both substances depress your respiratory system.]
Absolutely not.

Ketamine does not depress breathing the same way Benzos and Opiates do, and for all intents and purposes, its respiratory depression is negligible.

Benzos do cause repiratory depression with opiates or alcohol, but on their own their respiratory depression is also negligible (that is also why it is so difficult to OD on benzos by themselves).

Mixing K and benzos is actually standard medical practise. It is used as such both to increase sedation and to decrease Ketamine's dissociative effects.

IME, mixing the two leads to a lot more memory loss. They aren't particularly fun in combination, and I see no point in doing so recreationally because it is such a waste a precious K.

http://www.bluelight.org/vb/threads/430 ... diazepines

Junior medlem

Tak for svar!

Bare for at få det hele på det rene, så er Ketamin og Alprazolam, ren helbredsmæssigt, ikke den bedste idé?
Eller hvordan skal det forståes?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Har en makker der på en kombo af ketamin, MXE (100mg+ altså en STOR dose) og alprazolam også snakkede om nogle rimeligt heftige OEVs lige inden han blev hevet i hullet fra helvede. noget med en stor grå bølge af en art som skyllede ham i hullet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]