For det første; godt du spørger FØR - så kan du tage stilling på et informeret grundlag, uanset hvad du vælger.
For der andet har du taget en høj dose, hvilket kan have haft medindflydelse på din kvalme. Større doser = større risiko for bivirkninger. Og hvis resten af selskabet tog samme doser af det samme MDMA er det ikke så mærkeligt.
Personligt oplever jeg sjældent kvalme ved MDMA, men har da følt en vis grad af bodyload nogle gange.
Mindre end en uges pause fra MDMA, især i de doseringer, vil jeg ikke anbefale. Der er delte meninger om hvor lange pauser imellem, man bør tage. Men tror de fleste er enige om, at en uge er for lidt. Mellem 1-3 måneder plejer at være konsensus.
I kan da sikkert godt få det sjovt, men risikoen for at må dosere endnu højere for at i får det, er til stede. Og dermed følgende større risiko for uønskede bivirkninger.
Måske du kan slippe for at få det skidt, det er der ingen der ved. Der er flere potentielt meget negative konsekvenser. Kardiovaskulære problemer eller en gedigen nedtur fx.
Læs mere her:
https://erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtmlEdit: De andre var lidt hurtigere.
Tilføjelse:
Jordforbindelse skrev:
Hvis i tager brun MDMA, så har jeg selv oplevet at denne MDMA gav trælse bivirkninger, hvorimod hvid og gul MDMA føltes meget bedre.
Farven kan man ikke bruge til at sige særlig meget. Det kan være forskelligt fra batch til batch, og kan være alt fra synteserester til tilsat farvestof eller cutmidler