Hej folkens,
Jeg er meget i tvivl.. 3 af mine gode venner vil gerne tage LSD med mig på fredag. Jeg har taget LSD (op til 180ug af virkelig god LSD) 3 gange. Alle 3 gange har været helt fantastiske. LSD er min favoritstof af dem jeg har prøvet (kokain, MDMA, svampe, benzoer). Jeg ville 100 % have sagt et stort rungende "JA", hvis ikke det var fordi..
at min mor fik konstateret uhelbredelig ovariekræft sidste sommer..
Jeg er bange for, at tanken vil sætte sig fast i mit hoved under trippet og gå amok. Det skal siges, at min mor har det rigtig godt, er i sit livs bedste form, da hun har gået på alle mulige fede fitnesshold for kræftramte. Der er ikke særligt meget kræft tilbage i hende, da hun reagerer rigtig godt på kemoen og andre præparater. Men.. hun bliver aldrig rask. Der kommer til at komme udbrud, og hun kommer højst sandsynligt til at dø af kræft. Om det bliver om 2, 5, 10 eller 20 år vides ikke.
Jeg har accepteret, at det er sådan det er. Og jeg er så "forberedt" på, at det kommer til at ske, som man nu kan blive. Det er ikke noget, som har indflydelse på min hverdag, da vi har vist det i ret lang tid efterhånden. Men som I nok ved, så virker hjernen liiidt anderledes, når man er på LSD
Jeg får normalt ikke særligt meget mindfuck på LSD, det er kun på svampe. Så LSD er relativt nemt for mig at tage, i de doser jeg nu normalt tager.
Jeg ville nok tage et mærke á 120ug, hvis jeg gør det.
Udover det med min mor er jeg i et mentalt godt stadie. Det kører med min kæreste, har fået ny dejlig lejlighed, har generelt styr på livet og er glad.
Hvad er jeres mening? Har I gode råd?
Pft.