Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej
Er i tvivl om man kan tage flere stoffer i løbet af en dag. Fx hvis jeg tager mdma og efter trippet er færdigt så spiser nogle svampe - ville svampene have nogen virkning eller ville det bare være spild? Kan det også være farligt?

Tak på forhånd :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Du kan sagtens tage flere stoffer på en dag, men det kommer stærkt an på stofferne, dosen og rækkefølgen.

Hvis du vil vide hvad du kan blande så tjek det her skema:
http://wiki.tripsit.me/wiki/Drug_combinations

Angående din kombination, vil jeg nok foreslå at gøre det omvendt eller på samme tid. Et mdma comedown er ret nederen i sig selv og tror det er endnu mere nederen, hvis man tripper imens.

Junior medlem

kan man når man normalt tager oxapam erstatte 15 mg x 2 med quaetiapine.....25 mg uden af blive træt. ?? byd også kaldt Seroquel....

Junior medlem

mich1963 skrev:
kan man når man normalt tager oxapam erstatte 15 mg x 2 med quaetiapine.....25 mg uden af blive træt. ?? byd ind med noget hjælpogså kaldt Seroquel....

Insane psychedelia user!

Det tror jeg ikke du kan det er to forskellige ting og seroqel bliver man træt af

Junior medlem

Ja men det virker på angst ikke ?

Insane psychedelia user!

Tja nok ikke så godt som benzoer men osteklokken fra seroqel dæmper selvfølgelig også angst. Prøv det og giv en opdatering på hvordan det virker for dig
Mvh

Dedikeret medlem

Colajohn, det er ikke farligt, men jeg vil råde dig til 1) ikke at tage for meget MDMA (ingen redosering) og 2) at spise et måltid mad inden du går over til svampene.

Medlem

Enspænderen skrev:
Colajohn, det er ikke farligt, men jeg vil råde dig til 1) ikke at tage for meget MDMA (ingen redosering) og 2) at spise et måltid mad inden du går over til svampene.

at spise et måltid inden man skal trippe? jeg vil sige det stik modsatte, undgå mad inden svampetrip, man skal helst faste inden man indtager svampe, og jeg ville nok tage mdma'en sammen med svampene, også holde det til lav dosis, også redosere hvis den lave dosis ikke var nok.

Dedikeret medlem

Jeg mangler energi hvis jeg ikke får noget at spise en gang imellem. Et trip uden energi er ikke særlig sjovt.

Medlem

Enspænderen skrev:
Jeg mangler energi hvis jeg ikke får noget at spise en gang imellem. Et trip uden energi er ikke særlig sjovt.

Det er ikke ensbetydende med at du kan rådgive folk i at skulle spise inden et svampetrip, der er altså mange som får kvalme og opkast af svampe, så det gør ikke oplevesen sjovere med en mave fyldt med mad..
derfor spiser man ikke før et svampetrip, fordi så er det nemmere at gå ind i kvalmen og give slip på den, hvis du har maven fyldt med mad og kvalmen kommer, så kan det blive altoverskyggende og ødelægge dit trip.

Jeg kan undlade at spise i mange timer uden at mangle energi, måske du lever på sukker og tomme kulhydrater siden din energi ikke kan holde sig kørende uden mad nogle timer... ? det er dog en helt anden snak.

Admin
Brugeravatar

Jordforbindelse skrev:
Enspænderen skrev:

Det er ikke ensbetydende med at du kan rådgive folk i at skulle spise inden et svampetrip, der er altså mange som får kvalme og opkast af svampe, så det gør ikke oplevesen sjovere med en mave fyldt med mad..
derfor spiser man ikke før et svampetrip, fordi så er det nemmere at gå ind i kvalmen og give slip på den, hvis du har maven fyldt med mad og kvalmen kommer, så kan det blive altoverskyggende og ødelægge dit trip.

Så er det heller ikke ensbetydende med, at du kan rådgive folk i ikke at spise inden et svampetrip :)
Jeg får selv et bedre trip med en fyldt mave inden trippet. Det giver mig mere energi og jeg får ikke kvalme af svampe. Men skal vi ikke bare blive enige om, at folk er forskellige. For nogle er det bedst at faste inden, for andre er det bedst at spise inden. Det handler jo bare om at finde det, der virker bedst for en selv.

-Jimmy Carter

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg er også typen der foretrækker at faste sådan rimeligt inden svampetrip. Men på den anden side... først en tur på MDMA og svampe bagefter, uden at få tilføjet energi i mellemtiden og med MDMA comedown oven i? Det er jeg ikke sikker på er opskriften på en hyggelig aften. En halv honningmelon lyder som et fair kompromis.

Men som Buttkraken siger ville det klart være bedre at gøre det omvendt. Svampe først og MDMA bagefter. Jeg synes en mindre dose MDMA er en fantastisk måde at afslutte et svampetrip på.

Og hvis du endelig ender med at tage MDMA først, så føl virkelig efter med dig selv om det er en god idé, når du kommer hjem fra byen i en efterkoger kl. 4 om natten og tænker "nu skal vi da kraftedeme æde nogle svampe." For alle de dårlige triprapporter der ligger herinde starter præcis på den måde.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Svampe trip efterfulgt af et godt måltid, også mdma nogle timer efter, det kan vi blive enige om, kan se at folk har forskellige holdninger til om man skal fylde maven med mad inden svampetrip, blandt dem jeg hang ud med/hænger ud med, der har vi altid undgået mad inden vi tripper, der var stor enighed om at det var den bedste måde at få fuld effekt, uden at bodyload blev til en tur på toilettet med opkast, + at når man så er færdig med at trippe og har lidt afterburner på, så smager mad helt fantastisk, man bliver sulten af at trippe flere timer, på den måde blev et måltid velsignet af svampe afterburner hvis i forstår hvad jeg mener, og nydelsen af det mad man fik var endnu større, for mig var mad efter trip med til at afslutte trippet på en helt perfekt måde, især hvis man har været hardcore med at faste.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes det er helt genialt at have spist noget 2-3 timer inden trip, men ikke mere end en lille håndfuld mad. Og så er det også lækkert at spise, når man tripper, synes jeg, især godt inde i trippet.
For meget mad inden trippet er ikke nice for mig fx, men intet mad gør jeg ingen energi har.
Som Imp siger, så er vi alle forskellige, og I kan kun finde ud af det ved at prøve det efter.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Præcist dette jeg tænkte.
Bubber skrev:
Jeg er også typen der foretrækker at faste sådan rimeligt inden svampetrip. Men på den anden side... først en tur på MDMA og svampe bagefter, uden at få tilføjet energi i mellemtiden og med MDMA comedown oven i? Det er jeg ikke sikker på er opskriften på en hyggelig aften. En halv honningmelon lyder som et fair kompromis.

Men som Buttkraken siger ville det klart være bedre at gøre det omvendt. Svampe først og MDMA bagefter. Jeg synes en mindre dose MDMA er en fantastisk måde at afslutte et svampetrip på.

Og hvis du endelig ender med at tage MDMA først, så føl virkelig efter med dig selv om det er en god idé, når du kommer hjem fra byen i en efterkoger kl. 4 om natten og tænker "nu skal vi da kraftedeme æde nogle svampe." For alle de dårlige triprapporter der ligger herinde starter præcis på den måde.

Junior medlem

hvis man spiser 4 x1 oxapax om dagen og vil udskifte 2x1 axapax 15 mg med diazepam hvad svarer det sa til ??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]