Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

https://www.reagent-tests.uk/blog/tesla ... fa-inside/

"esla MDMA tablets with no MDMA in them at all have been detected by Energy Control in Spain. They were bought on a Darknet Market. The tablets contain a different drug called 4-FA instead, and although the risks of 4-FA are similar to those of MDMA, the dosage in the pills (190mg) is very large compared to a normal dosage of 4-FA (120mg). Although this doesn’t seem like a huge increase, 4-FA has a lower safety margin in some people where it causes headaches and in some cases, has been linked to bleeding inside the brain. Reagent tests can alert you when a pill contains something instead of MDMA."

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har prøvet det der 4_FA en enkelt gang. Det var sgu ikke helt tosset, havde færre bivirkninger end ved MDMA, ingen synsforstyrelser eller kæbebøvl. Virkningen var mere speedy/ikke så sovset som MDMA og comedown var til at overleve

Admin
Brugeravatar

Jeg synes egentlig også, 4-FA er meget lækkert. Langt fra det værste, der kunne være i en ecstasypille. Men 190 mg er ret meget og man vil jo gerne have mdma, når man køber en ecstasypille :)

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man vil gerne have hvad man køber ja, man burde jo også lige allergiteste sine kemikalier først og sådan, men det kunne være langt værre ja :p

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]