Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 18:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle,

Jeg og nogle venner tager af og til MDMA. Det er sjældent, men vi har det helt fint med at bruge stoffet og vores eneste bekymring er, om det vi får er i ordentlig kvalitet. Diskussionen i vennegruppen om, hvordan vi kan sikre det, er blusset op i forbindelse med det seneste MDMA-relateret dødsfald og den debat, det har skabt.

Spørgsmålet til jer er, hvordn sikrer man sig bedst?

TEST
Kan man decideret få testet sit MDMA et sted? Nogen der har erfaringer?

HUSRÅD
Er der nogle vigtige "husråd", som man med fordel kan kende til? Fx at man skal være opmærksom på farve/vægt/lugt ell.?

INDTAGELSE
Vi plejer at starte med at tage ganske lidt og så se, hvordan vi reagerer på det. Hvis vi ikke få negative effekter af stoffet, tager vi mere. Andre der har erfaringer med den metode eller kan kender til andre gode metoder, som man kan bruge, hvis man gerne vi sikre sig, at man ikke får noget skidt?

Håber I kan hjælpe. Som altid, tak for et fantastisk forum!

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Søg efter et EZ-kit.
Vi havde en gang en rabat kode til dem her inde på psy, hvis du vil købe :-)

Edit. Det var et andet Kit
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=52508

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
^
Nej, den er go' nok. Jeg ved ikke om rabatkoden stadig virker til EZ-KIT, men det er da et forsøg værd. :)

viewtopic.php?f=31&t=47564&p=650998#p649606

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem

Det er ikke nogen god idé at tage lidt ad gangen, for der går en times tid før det begynder at virke ordentligt. Jeg vil foreslå:

1) Test jeres MDMA med et testkit.
2) Tag 100-150 mg. til en start.
3) Redoser med 50 mg.
4) Drik rigeligt med vand.

Så skulle I være på den sikre side.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ingen kan fortælle noget om din MDMA.
EZ-kit kan slå ud på diverse stoffer.
Gør som enspænderen siger, jeg ville redosere én gang og én gang kun, hvornår er lidt op til stemningen.
Husk eventuelt magnesium inden I tager MDMA, kan ikke lige huske hvilken slags magnesium det er.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Admin
Brugeravatar

Energycontrol i Spanien kan analysere jeres stoffer med forskellige metoder i et laboratorie. Det kræver, man sender en prøve til dem og tager givetvis noget tid, før man får et resultat.

Et EZ test kit kan kun fortælle, om der er et givent stof til stede. Ikke så meget om renhed og potentielt indhold af andre stoffer. Men en negativ test kan til gengæld sige meget, fordi det fortæller at der slet ikke er noget af det rigtige stof i.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Jeg overvejer få testet mit stof i laboratoriet i Spanien, men det kræver jo, at man sender det med posten. Nogen der hr erfaringer med det? Hvor stor en risiko løber man? Kan det spores tilbage til en selv?

Hvor ville det dog være fornuftigt, hvis man tilbød det i Danmark...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
spaffeh skrev:
Husk eventuelt magnesium inden I tager MDMA, kan ikke lige huske hvilken slags magnesium det er.

Det er næsten ligegyldigt hvilken type magnesium det er, da saltet straks adskilles i dets ioner når det optages.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lille Rødhætte skrev:
spaffeh skrev:

Det er næsten ligegyldigt hvilken type magnesium det er, da saltet straks adskilles i dets ioner når det optages.

Der er da kæmpe stor forskel på biotilgængeligheden ved de forskellige salte? Magnesiumoxid og sulfat har eksempelvis elendig optagelighed, mens citrat er en af de bedste

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Imp skrev:
Et EZ test kit kan kun fortælle, om der er et givent stof til stede. Ikke så meget om renhed og potentielt indhold af andre stoffer. Men en negativ test kan til gengæld sige meget, fordi det fortæller at der slet ikke er noget af det rigtige stof i.

Det klart begrænset hvad man kan klare i et enkelt reagens glas men de har nu også renheds test som kan give dig en ide om det er helt ude at skide eller om der er en rimelig mængde MDMA i stoffet.

Selvfølgelig er der ingen garantier men hvis alternativt er at "prøve lykken" så tror jeg at jeg vælger EZ test - eller tilsvarende hver evig eneste gang.

Så længe man ud over det praktisere almindelig HR omkring MDMA så er man alligevel kommet godt fra start.

Tilføjelse: Det klart har stjernepsykopater blandet dit mdma med pma er der ikke så meget at gøre. Thanks again war on drugs.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]