Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ecstasy
Junior medlem

Jeg har i nattens løb, taget 5-6 Ecstasy piller (blå snapchat?) og jeg erindrer stort set ingenting.
Jeg har en smule erfaring med Ecstasy i forvejen, men langt nok fra til at kunne tackle den her dag uden videre - og det er slet ikke fordi, at den blev modtaget dårligt eller noget, bare i betragtningen var den smuk.

Jeg er p.t. i skole, og jeg er møj bagbrændt. Musikken springer ud af mine earplugs (jeg har forresten heller ikke sovet hele natten)

Lidt info:
21.04.99
(19 i April)

Oliver John
(ikke ét navn)

Titel: Re: Ecstasy
Junior medlem

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål - søger du råd til at komme igennem dagen?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kommer nok også til at have svært ved at huske hvad der er sket i dag + opleve lidt voldsomme depressive symptomer i løbet af ugen en gang. Det er i hvert fald mit bud på hvad der kommer til at ske.

Nu ved jeg ikke hvor meget dine piller har været på, men har de været nogle nogleunde "lavt" doseret, lad os sige 100mg, har du VIRKELIG taget alt for meget MDMA.

Det er ikke særlig smart, det du har gang i.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem

Jeg ved heller ikke, hvad der gik af mig - lige pludselig, røg de bare ned.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er fandme dumt Oliver.

Tag lige en uges pause fra diverse narkotika og mærk efter hvordan du har det. Kan godt være du kan slippe af sted med det den her gang, men næste gang er du måske ikke ligeså heldig.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Junior medlem

tak skal du have!
- jeg vil holde mig på en smule afstand, i et godt stykke tid. det er satme' en efterbrænder jeg har sat i gang..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det er smart at planlægge sine ture på MDMA, istedet for bare at tage random. Det er jo ikke særlig hensigstsmæssigt at skulle i skole dagen efter. Håber du lære noget af det :D

Men ja tag en pause fra alt hvad der hedder drugs, spis godt og sundt.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Læs nogle andre tråde om MDMA igennem her på siden. Få dig noget god mad, hvile, motion (evt bare en god gå-tur) og ja, hold dig en god pause.
Det giver dig mulighed for at kommer oven på, og samtidig sætte dig ind i hvordan du bør gøre fremadrettet

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Dosis for rekreativt MDMA ligger i den lave ende omkring 70 mg og i den høje ende omkring 200 mg.

Nu ved du ikke engang præcist hvor mange piller du har indtaget, men et rimeligt gæt er du har indtaget et sted i mellem 500 mg og 1 gram MDMA.

Som de andre har forslået ville jeg tage en god lang pause fra alle stoffer. Jeg kan anbefale at bruge hjemmesider som tripsit me til at finde information om ansvarlig dosering af stoffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg vil udover at give de andre ret, lige sige at det kan være smart at dele sine doser op inden man indtager første dose. Altså så du siger "i aften vil jeg tage en dose og en redose, dem ligger jeg her og det andet mdma gemmer jeg væk og det må jeg ikke indtage". Jeg har i hvert fald selv haft mdma ture hvor jeg fik overtalt mig selv til at indtage mere MDMA end mit æddru jeg synes om. Det har jeg efterfølgende undgået ved at dele mine doser op og gemme dem et sted. I min koger har jeg stadig kunne finde MDMAen men jeg har alligevel godt kunne forstå at der var en grund til doserne var lagt forskellige steder. Synes generelt ikke der er meget at hente i doserne efter 1. redose alligevel. Det eneste man kan bruge en redose 2 til er at strække comedown lidt ud og dermed ikke føle et ligeså stort "crash" mellem eufori og mangel på det samme. Tilgengæld så giver redose 2 betydeligt flere bivirkninger på den lange bane, så det gør jeg aldrig. Jeg vil anbefale dig at holde pausen der og hvis du så alligevel efter 3-6 måneder får lyst igen, så køb MDMA pulver eller krystaller istedet for. Hertil skal du selvfølgelig have en vægt der kan måle 0.01 g som minimum og måle hele din dosis til maks 200 mg. Jeg vil anbefale 100 mg som startdosis og 50 mg som redose.

Senest rettet af Hector Salamanca 26 feb 2018 21:38, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spis, spis, spis.... God alsidig mad.. Chill i et halvt års tid. Good luck.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Det er ikke unormalt at være lidt ved siden af sig selv i +/- 14 dage efter sådan en banger.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Er det et batch piller du har prøvet før? Ellers er det godt nok tosset at æde så mange, især hvis du ikke har testet dem med et kit. (hvad jeg går ud fra du ikke har gjort)

Junior medlem

Mindre update -

Jeg har det efterhånden en del bedre og for en mindre forklaring (da jeg er lidt mere klar i hovedet) har jeg ikke rigtigt nogen idé om hvordan det gik så vidt - jeg tror det var en skuffelse af redose, så jeg prøvede at ramme et højere peak.
- Det er det samme batch af ecstasy piller, som jeg altid har taget, så jeg er familiar med dem. De er ude for farezonen :)

Ellers tak, til jer alle! Engang imellem laver man jo en lille bommert ;D (Jeg har også været ved lægen, for at tjekke mit helbred).

Dedikeret medlem

hej oliver413, godt at du er ok! :) pas lidt mere på dig selv fremover (husk at vente 2-3måneder før næste tur!)
have a nice day

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
oliver413 skrev:
(Jeg har også været ved lægen, for at tjekke mit helbred).

Hvordan undersøger lægen dig, efter sådan en pillestorm? :)
Bare af ren interesse.

Junior medlem

Halose skrev:
oliver413 skrev:
(Jeg har også været ved lægen, for at tjekke mit helbred).

Hvordan undersøger lægen dig, efter sådan en pillestorm? :)
Bare af ren interesse.

Han tjekkede mit blodtryk, hjerterytme, puls mm. og han kunne udfra sine tal, vurdere at der ikke var nogen kommende fare, for mit vedkommende ;) - Så fik han også tilføjet, at har jeg været udsat for fare, er det overstået. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]