Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2025 05:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
Jeg har prøvet Psilocybin svampe en gang før, vi var et par venner der delte 9 gr. men det virkede ikke rigtig .. vi fik ondt i maven .. og så blev vi lidt basket.. men sp heller ikke mere ... Hvad er best hvis man vi have et godt trip ???

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
jeg vil klart anbefale den danske spids nøgenhat da den er let at dosere, let at få fat i og har aldrig taget røven på mig.

------------------
"My mind expands the universe"

Spids nøgenhat er et godt valg. Start med en 10 stykker. Og spis dem iøvrigt ikke hvis du er en meget psykisk svækket person eller er i skidt humør. Og lad så vær med at blande med andre rusmidler.

Junior medlem

Okay det vil jeg så prøve... Tak for hjælpen .. Billede

Jeg vil sige det nemmeste at få fat i er P. cubensis (mexikanske) svampe, det er i hvert fald de mest normale.

Her vil jeg anbefale ½ - 1 gram for en førstegangstripper, middel/høj dosis ligger på ca. 3 gram. Men man kan være uheldig at man får fat i nogle cubensis som absolut har nadda effekt, det har jeg også oplevet.

Hvad hvad det for nogle svampe i spise? og
Hvor mange personer var I?

Det lyder ellers mærkeligt med ingen effekt efter 9 gram....

mvh
Loonie

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei!
Bare for å nevne det, en dose svamp kan bli forsterket og styrt i den retningen DU vil, hvis du tenker på SET og SETTING.
Innta svamper når øyeblikket passer hjertet ditt, lag din egen ramme for kvelden og trippen blir din.
Min erfaring tilsier at det er bedre ( samme om det høres litt rart ut ) å innta en høyere dose enn 10 nøgenhatter når man skal trippe, selv om det er første gang.
10 nøgenhatter sender deg ikke ut på tripp, men du får en fot i hver verden, noe som kan bli veldig stressende. Dosen er jo "trygg", den er jo liten, men jeg oppnår kun en følelse av schizofreni når jeg tripper på små doser.(ca.10 nøgenhatter)
Du bryter ikke skikkelig gjennom før du inntar mye mere,og det kan være "tryggere" enn å ha et bein i hver verden( du kjenner VIRKELIG filosofien til DESCARTES på kroppen!.)
Skal du gå utover i vannet før du dukker deg, eller skal du hoppe fra bryggen rett ut i vannet? Hvis du går så kan du lett angre deg,vannet blir for kaldt og du rusler litt skuffende tilbake, men hvis du hopper så må du dukke deg, uansett. Og etter at man har dukket seg, så oppdager man at vannet "ikke er så verst, det er jo nesten varmt", og man tar noen svømmetak og livet er herlig.
DU ER SJEFEN!!

Junior medlem

Tak skal du have McShroom.. det vil jeg da prøve, jeg har da også tænkt mig at tage en lille dosis først.. Billede

Junior medlem

Jeg har lige fået af vide at det var mexikanske Svampe .. Tror nok det var Cubensis ved det ikke helt... men det er nok fordi de er købt hos Indra.... det skulle vi ikke have gjort... de andre som jeg tog svampene sammen med siger at de normal virker 100 %.... men det er også første gang vi har købt fra Indra..Loonie..

[This message has been edited by DarkPower_FTP (edited 15-03-2001).]

Jeg har kun gode erfaringer med indra, men som før nævnt kan du komme ud for "uheldige" svampe og nordmandens betragtninger kan der også være noget om.

Er her i øvrigt nogen som har kommentarer til somas islandske nøgenhatte til 90 kr grammet. Jeg synes sku ærligt talt ikke at de er særligt seje.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]