psycha skrev:
Ikke flere stoffer i dag. Stopper selvfølgelig nu. Fik det sagt lidt forkert.
Har haft nogle super fede aftener men der har været alt for kort tid imellem dem kan jeg godt se nu.
Præcis. Og jeg kunne ikke selv styre det da jeg var på din alder, og ca. 10 år frem. Jeg sad og høvlede amfetamin og bong i hverdagene, og det var ikke ualmindeligt at enten mig selv eller mine kammerater besvimede når vi rejste os op, fordi vi havde været vågne så længe i streg, og ikke havde budt vores kroppe andet end narko og alkohol.
Hos mig endte det i en periode med paranoia og hvad jeg troede var insekter på væggene, konstant, og en anden kammerat er gået helt ned på det, og tør nu kun logge på Facebook når han har taget kokain, hvilket dog efterhånden er hver aften.. Han er blevet bange for hvad der foregår på de sociale medier, og også bange for virkeligheden.
Han er paranoid, og dybt forgældet. Jeg delte i en periode lejlighed med ham i Aarhus, og hvis det ringede på døren, uden at vi vidste hvem det var, så var det lige før at han kravlede ind under sofaen.
Du skriver oven i købet at du er skizofren, så jeg håber du tager en gevaldig slapper fra nu af, for din egen skyld. Dit skriv herinde bærer tydeligt præg af at du trænger til en omlægning af prioriteter!
psycha skrev:
Har et gram coke og et gram amf som er lidt langt undervejs på vej til mig, men glæder mig egentlig bare til at der er gået 3 uger så jeg kan være stolt af mig selv over ikke at have taget noget af det

Har du tænkt dig at fejre 3 ugers afholdenhed med at marathon-sniffe begge poser så, til den tid? Eller hvad er det for noget med 3 uger?
At du skal tage dig selv, og din skizofreni-diagnose, seriøst, er ikke det samme som at holde 3 ugers pause og så fortsætte i samme rille bagefter.