Første gang jeg prøvede at lave bho af hash ved at bruge et rør, der stoppede filteret til. Ret nederen og ubehageligt at stå med, så det er ikke en metode jeg vil anbefale. Tværtimod.
Få dig noget ordentligt glassware der kan holde til de lave temperaturer. Borosilicate f.eks pyrex eller lignende.
Jeg river hashen som Bismann siger og kommer det i en pyrex skål. Så tømmer jeg mine butan dåser i en erlenmeyer flaske og hælder det forsigtig over hashen og lader det trække i 10 min eller sådan noget. Så filtrerer jeg det igennem et buchner filter med vakuum. Derefter gør jeg som man skal med urt. Over i et fad og damp butanen af og så i mit vakuumkammer.
Alt skal foregå udenfor. Helt udenfor. Ikke i carporten eller sådan noget. Det skal være velventileret. Lad være med at fucke med butan hvis du ikke har styr på dit shit.
Så hellere hold dig til iso hvis ikke du har evner og grejet i orden.

Edit: Jeg kan se du har prøvet det før, så jeg vil ikke belære dig om faren ved butan. Jeg lader dog advarslen stå i tilfælde af at andre finder tråden i fremtiden.