Hey.
Jeg købte 500 HB Woodrose Frø fra E-bay sidste måned, de skulle gerne lande engang i næste uge. Jeg har prøvet nogle lette doser på 7 frø for snart 10 år siden og har en masse gode minder med dem, syntes det er på tide at prøve igen.
Jeg er meget grøn og aner ikke hvad leg laver, ryger an masse hash men ellers har jeg holdt mig fra andre stoffer de sidste mange år.
Vil gerne prøve at lave et LSA udtræk for at slippe for kvalmen, nu har jeg også frøene til det så hvorfor ikke prøve.
Fandt en video på youtube der forklarer hvordan man udtrækker LSA fra frøene og undrer mig over hvor man kan købe de ting han bruger i den video.
https://www.youtube.com/watch?v=lx4UrpJfOXwFørst siger han man skal bruge Naphta og bagefter isopropyl alkohol. Hvor kan jeg købe naphta og isopropyl alkohol? Har læst man kan bruge nogle alternativer i så fald hvilke vil i anbefale?
i videon bruger han 91% isopropyl alkohol. er der nogen forskæld hvis jeg bruger 99%?
Og er der nogen der har erfaring med Mimosa hostilis root bark eller acacia bark. og kan i anbefale en sælger og noget læse materiale på hvordan jeg kan udtrække DMT fra det?