½-øjsa.
Jeg har aldrig været den store ketaminbruger, og det handler ikke om ulyst til stoffet, men i min omgangskreds er ketamin bare ikke det der plejer at være på dagsordenen. Skæbnen ville dog at jeg snublede over en pose, og den har jeg forsøgt mig med.. Til stor forundring over resultatet, og også irritation. Jeg har nu skyllet 1,5 g. ketamin ud i toilettet, efter mit 3. forsøg med dette batch. Grunden til at jeg først har kasseret det efter 3 forsøg, er at jeg de første 2 gange (for over en måned siden) prøvede med mindre doser, hvilket jeg høstede absolut krans af. I dag prøvede jeg så med 120 mg. Jeg vejede 120 mg. op og delte det i 5 streger, som jeg sugede over et stykke tid, med forskellige længder på pauserne imellem. Der gik ca. 10 minutter, efter sidste streg, så var jeg nødt til at smide mig i sengen.. Men ikke på den fede måde, og det var mit sidste forsøg, inden jeg kasserede det. Jeg giver op.
Jeg oplever ingen ekstra dimension, som jeg har prøvet det når jeg tog det med andre folk i gamle dage, hvor man får den følelse af fællesbevidsthed/telepati, fornemmelsen af at rum og tid ændrer sig, hvor man er dybt euforisk og nysgerrig, og hvor Vibrasphere - Ensueno på højttaleren kan smelte én totalt. Af dette batch får jeg lettere motorikproblemer og bliver svimmel, men der er ingen af de ellers lækre psykedeliske egenskaber til stede. Ingen! Dette batch har dog et element af noget andet der plejer at være forbundet med en psykedelisk oplevelse, som jeg tror de fleste der har solotrippet kan genkende, og det er når man får sine egne, grimme sider af én selv blæst op i ansigtet, og hvor følelsen af at være lost i livet/indsigter omkring ting man burde ændre, bliver forstærket med 10. Sådan havde jeg det også på mit seneste svampe-solotrip, men det var på en anden måde, hvor jeg godt vidste at det var et wake-up call, og hvor jeg allerede inden trippet havde besluttet mig for at tage imod hvad svampene viste mig.. Derudover var svampetrippet også voldsomt visuelt, og derfor tog jeg mere imod hele 'pakken', med alt hvad det indebar af visuals, farvelade og downloads omkring hvad jeg bør ændre i mit liv. At man får rettet skuden op pga. åbenbaringer fra et psykedelisk trip er en smuk ting, men det er ikke den egenskab jeg husker fra ketamin, og slet ikke når den så samtidig er fuldstændig blottet for andre psykedeliske elementer. Rusen føles nærmest kun beskidt, og som 'en fejl' når jeg har taget det, og derfor er det nu røget ud. Jeg fik ikke andet end en dybt nederen følelse i skærmen. Heldigvis varede det så heller ikke længere end rusen, som jeg husker den fra lækker ketamin - et par timer efter indtag var jeg mere eller mindre landet igen. Alle de gange jeg har taget ketamin tidligere i de gamle dage, har jeg haft en utroligt lækker aften med dem jeg var sammen med, og med en god forvrængning af fornemmelsen af rummet vi sad i, men det var der ikke skyggen af her. Jeg har i længere tid haft en interesse i hvordan henholdsvis R-/racemisk/S-ketamin virker på mennesker, og der er ret stor forskel på hvad jeg læser på udenlandske boards, og så hvad jeg har læst herinde, og jeg er faktisk ikke blevet klogere. En generel konsensus lader til at være at ren S-ketamin, udover at blive brugt til anæstesi, også er at foretrække rent rekreativt, selvom meget på markedet skulle være racemisk. Ren R-ketamin skulle til gengæld ikke være så udbredt, men igen, jeg har ikke set noget data til at bakke noget af det op.. Og jeg er ikke blevet klogere på hvad mit eget batch kunne være. Det lignede ketamin som jeg husker det, med aflange sukkerkrystaller, og det smagte kun let kemisk.. Nedfaldet var ikke en stor prøvelse, eller særligt ubehageligt.
Er der nogen der har oplevet det samme som mig? Jeg ved godt at man ikke kan teste/identificere stoffer over nettet, men lyder oplevelsen som noget I kan genkende i forhold til R-/racemisk/S-ketamin, og forskellen på dem?
_________________ Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover. ☽
|