Hey!
Jeg har været fast ryger de sidste 7-8 år, og har oplevet det som du beskriver en 3-5 gange i alt den tid jeg har røget.
Mine symptomer var stort set mage til dine.
Jeg blev helt svag og slap i kroppen, så jeg ikke var i stand til og stå op, ligesom om mine ben var blevet til elastikker.
Jeg fik på samme tid følelsen af at jeg skulle kaste op og skide på een gang, mens mit syn var sløret, og mit hjerte hamrede derudaf.
Jeg har så erfaret at det typisk skyldes, at jeg enten har haft lavt blodsukker, eller ikke var hydreret og havde fået noget og spise for nylig.
Det er dog længe siden jeg har haft sådan en tur, men jeg ved at der er rigtig mange der har oplevet det samme som dig.
Mit bedste råd til dig ville være og ryge lidt mindre af gangen, vente et kvarter til en halv time, så du kan få fuld effekt af de hiv du har taget, og hvis du ikke føler du har fået nok, så kan man altid tage en 3-7 sug mere, og lægge den på pause.
Man er nødt til og bygge rusen op stille og roligt, indtil man føler sig 100% tryg ved det, og derefter kan begynde og udfordre sine grænser.
Det er det der er forskellen på alkohol og de andre substanser. Alkohol kan du brække op igen hvis kroppen siger fra, men har du derimod røget for meget bønne på een gang, eller taget en for stor streg, eller for mange svampe osv, så hjælper det ikke og brække sig, for der er det i din blodbane.
Så tricket er at gå forsigtigt til værks, indtil man føler man har fuldstændig styr på det.
En anden ting jeg bider mærke i, er at du selv nævner at du har/har haft angst, hvilket heller ikke spiller så godt med hash og den psykedeliske gruppe rusmidler, så derfor vil jeg råde dig til og lægge hovedet i blød, og spørge dig selv om, om dit sind kan holde til de ændringer de forskellige rusmidler er skyld i.
En lille hjælp, som jeg også brugte selv da jeg var relativt ny i cannabis verdenen, og en enkelt gang eller 2 fik et angstanfald, hvor jeg også troede jeg skulle dø, og mit hjerte var stoppet eller lign.
Der sagde jeg til mig selv, at det er fysisk umuligt at overdosere på hash, så man kommer i potentielt livsfare. Man bliver enten mega dårlig, eller går totalt kold længe før man kommer i nærheden af de mængder som skal til for at få en OD, så det fik mig til og slappe af, og så forsvandt angsten igen relativt hurtigt

Du skal bare lade helt være med og gejle dig selv op til at tro at du fejler noget, for så ryger du hurtigt i en ond spiral, hvor det bare tager til, indtil man har kørt sig selv så langt ud, at man netop tror man er døden nær.
En lille latterlig historie fra mine yngre dage:
Jeg havde røget fed en aften, og fik et angstanfald, som blev værre og værre, jo mere jeg tænkte over det, og så begik jeg den kæmpe fejl, at gå på google og søge på de symptomer jeg havde. Det endte så med et panisk opkald til vagtlægen, hvor jeg var overbevist om at jeg havde sepsis (blodforgiftning), til trods for at jeg ikke havde feber, som er et af de mest almindelige tegn på det.
Følte mig totalt til grin, og har ikke oplevet noget lignende siden.
For hvis der er noget der er sikkert og indtage, blandt de mange spændende rusmidler der er adgang til, så vil jeg mene det er cannabis/hash.
Grunden til at mange ser det som farligt, er netop at de tror det er farligt, og hyper sig selv op i det røde felt hvor man tror de værste ting.
Cannabis er meget psykisk ændrende, og dette kan sagtens virke skræmmende for en, som ikke er forberedt til at evt miste selvkontrollen, og dette alene kan fremprovokere et angstanfald.
Nu er det her lidt af et sats, men efter min mening ville vi kunne minimere uheld/psykiske skader fra cannabis, ved ganske enkelt og informere dem som ikke kender en skid til det, om hvor meget og hvordan de skal ryge det, for at få den ønskede effekt, samt nogle af de tips og tricks jeg har nævnt her, og dette gælder også efter min mening alle stofgrupper.
Stort set alle med nogenlunde selvkontrol, vil kunne benytte de fleste rusmidler på højde med alkohol, så længe de bare ved hvad de har med at gøre
Jeg havde det selv lidt ligesom dig dengang jeg startede med og ryge fed. For mit vedkommende var det et af de rusmidler jeg skulle bruge længst tid på og blive tryg ved, men det er jo bare sådan jeg er hehe, men tvivler på jeg er den eneste

"
Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے
"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."