Stådrengen skrev:
Hej stwod,
Det vil jeg meget gerne . I morges da jeg stod op var jeg pisse træt . Sov ad helvede til i nat . Jeg tog ca. 5-6 gram WS (15-18 kapsler) som røg ned i et hug ,sammen med noget kaffe og vand . Efter ca 30-45 min forsvandt trætheden og det har egentligt kørt ganske udemærket siden .En lidt brusende fornemmelse i hovedet er det eneste ud over det sædvanlige . Fungererer fint ifbm med mit job inden for hjemmeplejen , da det ikke er noget påvirker på andre måder. Det giver ikke det kik som Ritalin giver , som har været mit fave produkt inden for de sidste år , men kratom virker tilgengæld længere . Får desværre sikkert hurtigt tømt posen med kapsler da der skal en del til . Til orientering vejer jeg 75 kg og er 186 høj

Har måske en betydning hvor meget der skal til .
Kratom er en fandens ambivalent substans i mine øjne. Jeg startede med at tage kratom for ca. 3 år siden med henblik på at selvmedicenere mig selv og imødekomme mine ADHD/ADD synptomer, som forhindrede mig i at præstere på almindeligt funktionelt niveau i arbejdsmæssige-sammenhæng. Jeg var langt mere funktionel, da jeg var påvirket af kratom, og kunne arbejde som en hest, men jeg blev MEGET afhængig. Inden jeg startede på kratom, havde jeg ikke så meget som spist en enkelt morfin pille eller andre opiater. Jeg blev pludseligt meget interreseret i opiater, da jeg oplevede, at det gav mig energi paradoksalt med, hvad jeg havde forestillet mig. Hvis du ikke ved det, så virker kratom på nøjagtigt samme recetorer som morfin, heroin, oxycodone osv. og kratom er meget euforisk, når man starter på det.
Hvis du skal bruge det fornuftigt, og undgå at blive fysisk afhængig. Så er det et MUST at holde 3-4 dages pause i mellem dit indtag, men det er langt fra alle, som kan holde det til så "få gange" på ugen, hvis man læser på det. Tjek selv
www.reddit.com/quittingkratom hvis du skulle være i tvivl.
For mig var kratom abstinenserne er et helvede. Langt værre end de psykiske abstinenser som ritalin f.eks. kan give.
Så vil råde dig til at passe på med det. Personligt åbnede det op for opiat-verdenen for mig, og sidder nu i min 3. døgnbehandling og trapper ned på metadon. Jeg har også selv været en idiot i forbindelse med min nysgerrighed, så jeg måtte da også lige prøve morfin, heroin, oxycodone (ekstremt vanedandene) fentanyl og dem alle sammen.
Pas på dig selv. Ja kratom er naturligt, men jeg har selv oplevet svær afhængighed og underlige/ubehagelige bivirkninger med det. Ville ønske jeg aldrig havde prøvet det i sin tid. At det kan være meget brugbart i forbindelse med heroin afvænning underkender jeg skam ikke, men man skal satme respektere det på lig-fod med andre opiater, hvis man vil undgå at være meget afhængig.