Hector Salamanca skrev:
Altså synes ikke drugslab er helt elendigt. Men psychedsubstance har lavet en video om en lang række fejl de præsentere som fakta:
https://www.youtube.com/watch?v=8Xq8CMGY8_4. Desuden så er jeg ret sikker på at de slet ikke tager stofferne for real, men at de er skuespillere som forsøger at lave HR. Deres HR fejler bare til tider. Det ændrer dog ikke på at det kan være underholdende og til dels også lærerigt, hvis man forholder sig kritisk til deres info!
Pointen er nok mest at man ikke kan nøjedes med at researche hos dem inden man indtager et stof. Det kan så heller ikke med Psychedsubstance der også kan være lidt overfladisk i sine gennemgange.
Jeg foreslog dem udelukkende, fordi de er de eneste jeg lige umiddelbart kender til, som har realtime målinger på mennesker der er påvirket af de forskellige rusmidler der er tilgængelige

Er fan af dem begge, men er godt klar over at de ikke er de bedste og mest troværdige og drage konklusioner ud fra, men som du selv siger, så kommer de også med brugbar info

Jeg er overbevist om at de ER påvirket i deres film, da de har en noget mere rolig tilgang til rusmidler i Holland, kontra vores lille forbuds Danmark, hvor den slags film nok ikke ville blive taget lige så afslappet imod hehe.
Har af og til tænkt på en dansk version af dem, men gider ikke blive stemplet som taber eller junkie, ved og lave den slags, da jeg har en formodning om at de fleste er for hjernevaskede, til at de er villige til og ændre deres meninger.

"
Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے
"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."