Der er ikke umiddelbart nogen testkits der kan hjælpe dig, da de gængse cutstoffer, som bla. EZ tests "cocaine cuts", reagerer på, ikke typisk laver nålekrystaller. Og i forvejen er diverse allround cut tests derude meget vage, da de ofte skifter farve, mellem en 2-3 forskellige cutstoffer i løbet af 10 minutters tid. Hvis de nu lavede et testkit til hvert enkelt cutstof, med et positiv/negativ svar, ville det være MEGET lettere.
- Præcis, men det kommer man sgu nok til at vwntw længe før der kommer i handlen :;

Dog kan jeg informere om at der for nyligt er sket en betydelig stigning af prisen på nogen- lunde- kvalitets kokain, som vi har været heldige at have mulighed for at købe til rimelige priser her i DK, de sidste par år.
Rygterne blandt de hollandske forhandlere fortæller at man fra kartellernes side har valgt at sætte prisen op, da de åbenbart har fundet ud af, hvilke priser man har solgt det til i bulk i Holland, og har ment at det var for billigt.
Derfor er prisen steget, og i disse "facebook narkohandel tider" lever mange dealere i en konstant kamp om kunder, og frygter at miste kunder hvis de sætter deres priser op med en 100krone. Derfor er de begyndt at cutte mere og mere, eller i stedet vælger de at købe en billigere variant af noget kokain fra Holland der visuelt minder om flake, men er cuttet med et, for mig, ukendt cutstof.
- Okay, det giver fint men med den teori vi har gået ud fra. Med hensyn til det udkendte stof, har mig og en anden colanød stødt på at de halt fra producenten af cutter det med noget ormekur. Det skulle få coken til at blive bedre optaget i systemet, så vidt jeg husker, I hvert fald noget der hæver effekten og self adder til volumen. Kan ik huske navnet li pt
Jeg har selv flere gange oplevet nålekrystaller, men hvad det er kan jeg ikke fortælle dig. Dog lader det for det meste til at være noget der er vandopløseligt, så hvis du laver en "vand vask" og udfælder dit kokain base direkte i vandet undgår du det problem du sidder med nu.
Det opdagede vi også, bare en bitter måde - for der ryger jo altid noget coke på den måde

Det er jo trods alt ik gratis