terribilis skrev:
Hvorfor skulle det være dårlig amfetamin?
Jeg synes da umiddelbart at energi, forøget fokus og velværdsfølelse er ret gode indikationer på at det virker efter hensigten. Hvis du samtidig ikke har den store appetit eller det store søvnbehov så vil jeg da mene at det er udmærket amfetamin? Hvad er det for virkninger I andre mener mangler? For det kan selvfølgelig også godt være jeg også bare altid har fået lorteamf for synes ikke som sådan jeg nogensinde er blevet specielt euforisk for eksempel. Men det kommer måske også lidt an på hvordan I definerer euforisk

Jeg var- og er stadig ret overbevist om at det er dårligt amfetamin, fordi det eneste jeg har at sammenligne med var engang jeg købte god amfetamin på darknet - det var en helt anden verden. For de effekter jeg beskrev i opslaget kan jo også tilskrives alle andre stimulanser.
Jeg synes ihvertfald jeg manglede den tørre mund, lysten til at snakke med alle, den boblende energi, og den intense motivation og koncentration jeg havde på det fra darknet, hvor jeg kunne have det sjovt med at gøre normaltvis kedelige ting som at gøre rent eller lave skolearbejde.
Jeg laver en acetonevask og prøver igen i dag efter det. Hvis det stadig er ubrugeligt smider jeg det ud. 600 mg. burde give en voldsom effekt næsten ligemeget hvor lidt der er i, så det er ikke sikkert det er noget værd selv efter acetonevask.