Nu har jeg altså ikke fået læst hele tråden, så ved ikke om det er blevet nævnt
MEN jeg har både købt brunt dope på vesterbro (mændenes hjem og ved hovedbanegården) kvaliteten har kun skuffet mig for alvor en gang, men prisen for satan da. På vesterbro koster et g måske samlet set 6-800,-
Er du bekendt med darknet? For hvis ja, så tjek lige ud engang hvad der er at spare, og hvis nej så brug lige en par/en god sjat timer på at sætte dig ind i hele konceptet, samt hvordan du "krypterer" dig selv og dine bestillinger som muligt, samt høj risiko lande og vise versa. Holland er ISÆR et højrisiko land - dog er det fandenme altid det bedste og billigste alternativ. Det handler oftest om "stealth"..
Anyway, har fået brunt som var det af lige så god kvalitet for ca. 120,- pr g. som det man betaler ovenstående pris for. Har ikke rørt det i lang tid - er på metadon lige nu, men har alligevel ikke kunne lade være med at bestille en smule rigtig dyrt brunt og opium. Har ikke testet endnu, men anmeldelserne taler for sig selv.
Har du spørgsmål så skriver du bare igen

Take care og PS. vil fraråde gaden af flere årsager. Prisen er skam ikke den eneste..